GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia

Wszelkie informacje na temat zakupu modelu GS

Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia

Postprzez banny » 11 wrz 2019, o 12:18

Dzięki, ale ten pobór oleju mnie teraz bardzo zaniepokoił. Nie wiem co o tym mysleć.
banny
Lex user
 
Posty: 59
Dołączył(a): 17 maja 2017, o 16:18
Model Lexusa: is200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Toruń

Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia

Postprzez ledziu » 11 wrz 2019, o 12:28

Nemo 77 napisał(a):
banny napisał(a):
A auto nie sprzedaje ASO, tylko pracownik (i chyba przyjaciel wlasciciela/rodzina własciciela).


Kontakt jest do Piotra Kozłowskiego,salon Kozłowski więc może i rodzina i dlatego wystawiony jako oferta autoryzowanego dilera. Chociaż powinien wystawic jako osoba prywatna jeśli już o tym rozmawiamy.
Na Twoim miejscu bym do końca nie przekreślał,a raczej zadzwonił i zasięgnął najpierw informacji.


Też bym tak zrobił .
ledziu
Lex Master
 
Posty: 2072
Dołączył(a): 23 sie 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pol

Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia

Postprzez toms » 11 wrz 2019, o 12:39

Dzięki, ale ten pobór oleju mnie teraz bardzo zaniepokoił. Nie wiem co o tym mysleć.

No jak to co... Silnik do remontu.
Przecież dolewać 3-5l oleju od wymiany do wymiany to jakieś kuriozum. Chyba że ktoś się pomylił i chodzi o 0.5l / 15000km.

Jeśli faktycznie tyle oleju przepala, to zdecydowanie odpuściłbym. Zabawy w remont, kto to zrobi, czy zrobi dobrze, czy da gwarancje na robotę, czy czegoś nie sp**** przy okazji, co jeszcze może wyskoczyć po drodze, skoro przy tak niewielkim przebiegu silnik jest już w takim stanie, to przy aucie za ~50K trochę słabo wygląda. Chyba że w tej cenie salon Toyoty, na który powołuje się sprzedający zrobi Ci silnik i tę kostkę, da gwarancję, to wtedy można się zastanawiać.
toms
Lex user
 
Posty: 63
Dołączył(a): 28 maja 2014, o 12:30
Model Lexusa: gs430
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: podkarpacie

Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia

Postprzez Mynx » 11 wrz 2019, o 12:51

Toms ma rację. To, czy auto sprzedaje wujek czy szwagier właściciela nie ma tutaj żadnego znaczenia, więc nie wiem po co w ogóle takie dywagacje. Auto za prawie 48 tys. chla olej w dużych ilościach - i to jest problem. Szukam takiego auta od jakiegoś czasu i dochodzę do wniosku, że są one mocno przewartościowane. Jakimś tam rozwiązaniem jest hybryda - ale tam jest mini bagażnik i w każdej chwili może walnąć bateria (lata robią przecież swoje). Widziałem już kilka egzemplarzy - wszystkie łykają olej a właściciele mówią, że to przecież normalne... W niektórych jeszcze słychać bębny - ale to przecież też normalne :scratch: Otóż, może byłoby to normalne w aucie za 10 tys. ale nie za 40+. To nie są rzeczy, które naprawia się za grosze w byle jakim warsztacie.
Mynx
Nowy lex user
 
Posty: 12
Dołączył(a): 3 kwi 2016, o 17:37
Model Lexusa: gs
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Radom

Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia

Postprzez ledziu » 11 wrz 2019, o 13:09

Panowie nie róbcie z brania oleju lotu w kosmos... bo okazałoby się że wszystkie bmw juz od e46 powinny być na księżycu już nie mówiąc o zjebanych tsi gdzie właściciele żonglują rocznikami, oznaczeniami jak w pokazach sztuki cyrkowej.
Branie oleju może być spowodowane różnymi usterkami, po to jest rozmowa żeby dogadać cenę tym bardziej ze auto nie stoi u Mirka pod Radomiem udającego ze nic nie wie.
Oczywiście kwestia ceny i tego czy ktoś chce się z tym bawić...

Mynx napisał(a):Widziałem już kilka egzemplarzy - wszystkie łykają olej a właściciele mówią, że to przecież normalne... W niektórych jeszcze słychać bębny - ale to przecież też normalne :scratch: Otóż, może byłoby to normalne w aucie za 10 tys. ale nie za 40+. To nie są rzeczy, które naprawia się za grosze w byle jakim warsztacie.

oj chyba pomyliłeś marki ... jeżeli masz wątpliwości zapraszam na fora konkurencji a do tego ile oglądałeś wersji FL ze stukającymi bębnami i braniem oleju... ??? jak coś możesz wkleić linki....
Obcując z Europejskimi premium śmieszą mnie problemy lexusów :laugh1:
ledziu
Lex Master
 
Posty: 2072
Dołączył(a): 23 sie 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pol

Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia

Postprzez cooper69 » 11 wrz 2019, o 13:33

No i pozamiatałeś Ledziu :)

Przy takich okazjach przypomina mi się dialog Docenta z Lincolnem w serialu Alternatywy 4 :)

cooper69
Lex user
 
Posty: 127
Dołączył(a): 16 cze 2018, o 15:49
Model Lexusa: GS 300 Prestige LPG Prins 2008
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: 3City

Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia

Postprzez toms » 11 wrz 2019, o 15:08

Taaa... pozamiatał. Wiaderko oleju między wymianami, spoko, drobiazg, jakoś się ogarnie... :doh:
Tam już musi być nieźle nagaru nagromadzone.

https://www.youtube.com/watch?v=khPB1NvI-NA

Koleś który remontował silnik, pisze że Lexus płacił za naprawę, o ile auto nie przekroczyło 9 lat. Remont to 24.6 rbg i koło 5000$ w gratach.
Nic dziwnego, że nikomu nie opłaca się tego naprawiać.
toms
Lex user
 
Posty: 63
Dołączył(a): 28 maja 2014, o 12:30
Model Lexusa: gs430
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: podkarpacie

Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia

Postprzez ledziu » 11 wrz 2019, o 16:09

toms napisał(a):Taaa... pozamiatał. Wiaderko oleju między wymianami, spoko, drobiazg, jakoś się ogarnie... :doh:
Tam już musi być nieźle nagaru nagromadzone.

https://www.youtube.com/watch?v=khPB1NvI-NA

Koleś który remontował silnik, pisze że Lexus płacił za naprawę, o ile auto nie przekroczyło 9 lat. Remont to 24.6 rbg i koło 5000$ w gratach.
Nic dziwnego, że nikomu nie opłaca się tego naprawiać.


Odpal nam pudelka tam tez jest dużo wiedzy...

A więc kolego koszty remontów silników (tych nie dziwnych) kosztują podobnie w zależności od budowy o ile będziesz korzystać z dobrej jakości gratów. Oczywiście z podziałem na r4/r5/6/v6/v8...
Tak więc będziesz miał duży problem znalezienia silnika w aucie mającym 10lat z udowodnionym brakiem poboru oleju. Jeżeli spotka Cie to w każdej innej marce to koszt remontu będzie się różnił ale nie na zasadzie być albo nie być...
Do tego dochodzą dodatkowe tematy takie jak ... jeżeli masz spiździały silnik ogólnie uważany za lipę to potrafi kosztować sporą kasę tu akurat jest v6 fl z lexa uważany za ok.i cały słupek w normalnej firmie kupisz za 3,5k z auta które możesz sam sobie sprawdzić. Zresztą na naszym forum masz chociażby Rikiego któremu spokojnie możesz zaufać w tej kwesti. Koszt włożenia takiego silnika razem z demontażem starego to około 1800zł.

Następna sprawa to przyczyna brania oleju o której tu się wspomina. Mogą być to uszczelniacze zaworowe które kosztują grosze ale też mogą być pierścienie. Co i tak przy robocie razem z materiałami nijak się ma do filmiku który wkleiłeś.

Do tego jeszcze jest temat samego auta które stoi w aso tojki więc co komu broni zadzwonić i dokładnie dopytać koszt weryfikacji + usunięcie usterki tym bardziej ze jest prawo rękojmi którego wątpię czy autoryzowana stacja nie zna. A biorąc pod uwagę że OEM graty mają w innej cenie niż my i robociznę tez mogą sobie rozliczyć inaczej to temat jest do przemyślenia.

Kiedyś w ASO toyoty uszkodzono mi silnik od celiny TS to żeby nie ganiać się po sądach bo był klient na ten samochód za 2k wymieniono mi kompletny rozrząd, z prowadzeniami łańcucha z obróbką głowicy i UPG. Im się opłacało i mi się opłacało a klient był zadowolony.

toms więc nie fantazjuj z tymi cenami bo na tej zasadzie to w aso nawet dacia logan Cię zabije :biggrin2:

Powtórzę auto jest godne przemyślenia o ile będzie cena atrakcyjniejsza i ktoś chce się chwilę pobawić.
ledziu
Lex Master
 
Posty: 2072
Dołączył(a): 23 sie 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pol

Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia

Postprzez dadan » 11 wrz 2019, o 19:20

To ogłoszenie pokazuje jaki mamy absurd w tym kraju. Auto wystawione jako "aso toyota auta z gwarancją", a auto sprzedaje osoba prywatna, która równie dobrze może pracować jako cieć w tym salonie i wystawia auto pod ich szyldem. Ok mówi uczciwie że pobiera olej, bo to ciężko sprawdzić w czasie oględzin, za to cenę daję jak auto w pełni sprawne. Następna sprawa co do poboru oleju i bębnów vvti...Francuzi montują od 20 lat koła zmiennych faz rozrządu, które circa 200 tyś km wytrzymują, kosztują ileś tam każdy zna temat i wie że trzeba wymieniać. Lexy są bezawaryjne, ale ich właściciele myślą, że to oznacza, że są tanie w utrzymaniu i takich bębnów się nie wymienia, bo przecież nawet w ASO mówią, że ten typ tak ma. I tak jeżdżą aż będzie chodził jak diesel, bo gdzie kilka tysięcy wydać na bezawaryjną naprawę...
dadan
Lex user
 
Posty: 114
Dołączył(a): 13 cze 2012, o 15:15
Model Lexusa: szukam
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: gdynia

Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia

Postprzez toms » 11 wrz 2019, o 20:24

Ledziu, mógłbym Ci odpisać na te twoje kosztorysy żebyś dorzucił jeszcze trochę na zawory, szlifowanie gniazd, usuwanie nagaru z tlokow, uszczelki ...ale juz mi sie nie chce. Gadasz z perspektywy handlarza i jak zwykle nadinterpretujesz...
Jak ktos lubi czemu nie... Niech kupuje, rozbiera, sprawdza, diagnozuje, szuka gratow gdzie by tu taniej. A potem adrenalinka przy kazdym wsadzaniu bagnetu ..."ubylo czy nie". :ok:
Z mojej strony eot.
toms
Lex user
 
Posty: 63
Dołączył(a): 28 maja 2014, o 12:30
Model Lexusa: gs430
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: podkarpacie

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Lexus GS

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość