Strona 127 z 223
Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia
: 24 kwie 2018, o 20:29
autor: Jary
Wg VIN auto pochodzi z Irlandii.
Byłem go zobaczyć, auto jeździ "normalnie". Wnętrze z tyłu jest trochę podrapane - wygląda jakby dzieciaki się "bawiły". Brakuje też niemal wszystkich spinek pod maską. No i przebieg z ogłoszenia się nie zgadza, w rzeczywistości jest ponad 300k.
Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia
: 25 kwie 2018, o 08:00
autor: lexusfanjapan
Witam ponownie. Szukam GS430 mk3. Jak myślicie czy do kwoty 50tyś znajde jakiś egzemplarz w stanie nadajacym się do pewnego podróżowania bez obawy że auto się sypnie w każdej chwili I będzie studnią bez dna? Myślałem jeszcze nad hybryda gs450h ale auto będzie mi bardziej służyło do wypadów weekendowych za miasto z rodziną. Hybryda/ ogniwa raczej nie lubią dlużej niż góra 2 dni stać w garażu. Tak wywnioskowałem z zachodnich forów. Gdy zawsze jakieś dziwne rzeczy się dzieją z hybrydą to zazwyczaj po dłuższym postoju. No chyba że jestem w błędzie to proszę mnie naprostować.
Pozdrawiam.
Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia
: 26 kwie 2018, o 00:01
autor: lexusfanjapan
Dzieki za odpowiedź. Gs430 mk3 w DE kosztuje pomiedzy 10k a 14k euro wiec nie jest źle. Sadze ze w granicach 12-13k euro co daje okolo 50k zlotych jednak znajde cos sensownego. Co do hybrydy czy ktos zna jakiegos "magika" z terenu malopolski z okolic Krakowa ktory w razie W potrafilby "reanimowac" padniety system hybrydowy? Chociaz nie powiem ze V8 i legendary 3UZ FE jakos bardziej do mnie przemawia. No I kupujac is350/rx350/gs350/gs450h itp generalnie 2GR FSE z takich lat, z drugiej reki, trzeba miec pewnosc ze byla robiona akcja na sprezyny zaworowe... PS. Gs450h ma CVT, prawda?
Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia
: 26 kwie 2018, o 00:13
autor: owczar
Tak, ma CVT.
Nie zapomnij doliczyć akcyzy
Przy 12kE to prawie 10k pln.
Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia
: 26 kwie 2018, o 03:26
autor: lexusfanjapan
Tak oczywiscie akcyza musi byc, R.P ma też zarobić
hehe. Zapytam jeszcze:
Pytanie 1.
Są dość sprzeczne informacje, jesli chodzi o luz zaworowy w 3UZ FE, ma on być regulowany "recznie" czy jest regulowany hydraulicznie?
Pytanie 2.
Czy automat w mk3 gs430 jest awaryjny i problemowy w serwisowaniu? Można w nim normalnie sprawdzić poziom oleju za pomocą bagnetu i wymienić olej normalnie? Bo np. W Camry/Avalon/Sienna/Venza/ES350 V6 z 2GR FE i chyba 2GR FSE (nie jestem pewnien) ale napewno ze skrzynia U660E nie jest to możliwe, bo tam mamy tzw. Sealed Transmission z olejem "For Life" więc nie mamy tam bagnetu a cała prawidłowa procedura wymiany oleju jest mówiąc delikatnie ciut skomplikowana. Sama skrzynia jest również ogromnie wrażliwa na prawidłowy stan oleju przy "nalewaniu" więc u nie znającego tematu mechanika można łatwo ją uszkodzić/ załatwić na dobre...
Pozdrawiam
Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia
: 26 kwie 2018, o 08:51
autor: owczar
Jest regulowany ręcznie.
Skrzynia jest bezawaryjna.
Nie posiada bagnetu.
Ale jej serwis dla wykwalifikowanego specjalisty nie stanowi problemu.
GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia
: 26 kwie 2018, o 21:50
autor: Kristof
lexusfanjapan pisze:Tak oczywiscie akcyza musi byc, R.P ma też zarobić
hehe. Zapytam jeszcze:
Pytanie 1.
Są dość sprzeczne informacje, jesli chodzi o luz zaworowy w 3UZ FE, ma on być regulowany "recznie" czy jest regulowany hydraulicznie?
Pytanie 2.
Czy automat w mk3 gs430 jest awaryjny i problemowy w serwisowaniu? Można w nim normalnie sprawdzić poziom oleju za pomocą bagnetu i wymienić olej normalnie? Bo np. W Camry/Avalon/Sienna/Venza/ES350 V6 z 2GR FE i chyba 2GR FSE (nie jestem pewnien) ale napewno ze skrzynia U660E nie jest to możliwe, bo tam mamy tzw. Sealed Transmission z olejem "For Life" więc nie mamy tam bagnetu a cała prawidłowa procedura wymiany oleju jest mówiąc delikatnie ciut skomplikowana. Sama skrzynia jest również ogromnie wrażliwa na prawidłowy stan oleju przy "nalewaniu" więc u nie znającego tematu mechanika można łatwo ją uszkodzić/ załatwić na dobre...
Pozdrawiam
2GR-FSE posiada skrzynie Aisin AA81E, tak tylko na marginesie
Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia
: 27 kwie 2018, o 03:17
autor: lexusfanjapan
Dzieki Kristof
. Dobrze wiedziec gdybym trafił na jakiegoś IS350/GS350
, myslalem ze U660E jest spięty z 2GR FSE a tu miła niespodzianka że jednak nie. Czyli U660E jest tylko z 2GR FE więc domyślam się że wystepje w konfiguracji V6 z napędem FWD.
Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia
: 5 maja 2018, o 12:13
autor: amateus
lexusfanjapan pisze: No I kupujac is350/rx350/gs350/gs450h itp generalnie 2GR FSE z takich lat, z drugiej reki, trzeba miec pewnosc ze byla robiona akcja na sprezyny zaworowe...
Jakich roczników sprawa dotyczy w gs 450h mk3?
Na czym dokładnie polega problem?
Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia
: 5 maja 2018, o 16:55
autor: thepowerofbeams
amateus pisze:lexusfanjapan pisze: No I kupujac is350/rx350/gs350/gs450h itp generalnie 2GR FSE z takich lat, z drugiej reki, trzeba miec pewnosc ze byla robiona akcja na sprezyny zaworowe...
Jakich roczników sprawa dotyczy w gs 450h mk3?
Na czym dokładnie polega problem?
nie ten dział...