Re: GS mkII - Pytania o auto z ogloszenia
: 5 kwie 2019, o 10:40
Jeśli będą wyczuwalne w tylnej części to tak. Ale głównie miałem na myśli przód (tył łatwo ogarnąć). GS II ma ogólnie "luźny" układ kierowniczy, jak biją koła to oprócz bardzo dokładnego wyważenia, trzeba sprawdzić łożyska, zawieszenie, drążki, maglownicę, mocowania maglownicy, krzyżak, czyli wszystko co między kierownicą a kołami. Dla mnie było to najbardziej wkurzające w Lexie. Przejedź się też po jakiejś nierówniej powierzchni (np. plac wysypany tłuczniem, po kostce granitowej) i zobacz ile z tego czujesz na kierownicy. Jak sporo, to znaczy że luzy nadmierne są.
Ten akurat widać że ma obniżone zawieszenie (też warto zerknąć w jaki sposób, czy dedykowane sprężyny czy inny patent) więc powinien być sztywniejszy i lepiej się prowadzić...
Błotnikami jako takimi bym się nie przejmował, bardziej "resztą", która mogła być związana z ich wymianą. Na zdjęciach wyglądają na ładnie spasowane. Trochę dziwne, że auto jest z klasyki gatunku, bo nie ma go w sprzedanych (a oni chyba wszystkie auta archiwizują).
Tak czy siak, warto obejrzeć, bo z tego co jest w tej chwili w ogłoszeniach, to oferta najciekawsza. Pozostałe to albo jakieś kombinacje, albo graty (już ze zdjęć) albo sprzedający na głowę upadli z ceną.
Ten akurat widać że ma obniżone zawieszenie (też warto zerknąć w jaki sposób, czy dedykowane sprężyny czy inny patent) więc powinien być sztywniejszy i lepiej się prowadzić...
Błotnikami jako takimi bym się nie przejmował, bardziej "resztą", która mogła być związana z ich wymianą. Na zdjęciach wyglądają na ładnie spasowane. Trochę dziwne, że auto jest z klasyki gatunku, bo nie ma go w sprzedanych (a oni chyba wszystkie auta archiwizują).
Tak czy siak, warto obejrzeć, bo z tego co jest w tej chwili w ogłoszeniach, to oferta najciekawsza. Pozostałe to albo jakieś kombinacje, albo graty (już ze zdjęć) albo sprzedający na głowę upadli z ceną.