Prośba o radę odnośnie zakupu GS.

Wszelkie informacje na temat zakupu modelu GS

Prośba o radę odnośnie zakupu GS.

Postprzez marcinradom » 18 maja 2020, o 22:25

Od jakiegoś czasu szukam GS. Głównym kryterium jest cena. Nie chciałbym wydać więcej niż 35k pln, no może 40. Auto chciałbym używać okazjonalnie. Szacowany roczny przebieg to może 2-3 tysiące. Super byłaby hybryda, ale pojemność bagażnika trochę mnie osłabiła. Rodzina 2+2 na wakacje chyba tym nie pojedzie. Istotne jest również to, by skóra we wnętrzu była biała lub kremowa. Od dłuższego czasu przeglądam otomoto i niektóre auta nawet mi się podobają, ale tak się składa, że zazwyczaj jest to daleko ode mnie. Piza tym w Lexusie jestem laikiem i nie wiem na co zwracać szczególną uwagę.
marcinradom
Nowy lex user

Model Lexusa: Szukam

Re: Prośba o radę odnośnie zakupu GS.

Postprzez Lucek ŁDZ » 19 maja 2020, o 00:25

Hybrydy nie polecał bym jako auto "okazjonalne". Akumulator hybrydowy nie lubi stać. Miałem już sytuacje, że auto z przebiegiem powyżej 350 tys miał lepszy akumulator niż auto które teoretycznie było młodsze aby było użytkowane jako "kolejne" auto w domu. Hybryda nie lubi stać. :)
Lucek ŁDZ
Nowy lex user

Model Lexusa: IS 300H

Postprzez AGI » 19 maja 2020, o 10:41

Cześć, ja mam na sprzedanie Lexa GS w bardzo dobrym stanie ale nie będę Ci go proponował bo kwota jaka za niego chce jest powyżej 50K. Jak autem planujesz jeździć rzadko to celuj w 300,430,460 hybrydę odpuść bo choć to mega fajny silnik to chyba żadna bateria nie lubi ani mrozu ani braku prądu , kolega wyzej dobrze podpowiada.
Kolejna sprawa to wakacje s tym autem, bagażnik w 450h jest raczej na zakupy albo laptopa, do niego tam duzo nie załadujesz tak samo patrz inne wersje GS.
Generalnie lexus nosi miano bezawaryjnego oczywiście pod warunkiem ze nie jest to żaden ulep, przy zakupie zwróć uwagę na
- hamulce tylne, jazma lubią się zapiekać jak ktoś nie serwisuje ich regularnie