Strona 2 z 4

: 1 wrz 2017, o 08:18
autor: Przem86
Dokładnie, to tylko zdjęcia, info o wyposażeniu i przebieg. Trzeba podjechać i przetestować.

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

Re: IS-F

: 5 wrz 2017, o 00:23
autor: misza
W temacie eksploatacji IS F bardzo się zaskoczyłem. Osobiście go nie posiadam, ale temat części do aut japońskich jest mi bardzo bliski i zrobiłem małe rozeznanie.
Oczywiście warunkiem jest, że skrzynia i silnik nie ulegnie awarii. Jednak taka sytuacja może się przydarzyć wyjątkowo pechowym właścicielom lub w zajechanych egzemplarzach.

Hamulce, tutaj to jest aż śmiesznie. Przednia, nawiercana tarcza Brembo 350zł/szt. za placka 360mm.
Amortyzatory komplet w PL jakieś 4200zł. Niby nie mało, ale w tym aucie wymienia się to raz, maks dwa w życiu samochodu.
Tulejki, wahacze itp. z racji ich ilości mogą zaboleć, ale to się wszystko nie rozpada od razu w całości. Spokojnie na raty można powymieniać najbardziej zużyte elementy.

Jak na tę klasę samochodu jest naprawdę bardzo dobrze.
Oczywiście jak komuś nie pójdzie to temat blacharki może pogrążyć, ale nie ma innego wyjścia jak AC.

Ech, szkoda że ich tak mało sprzedali i za bardzo nie ma w czym wybierać.

Acha, jeszcze na koniec. Spadek wartości pojazdu, skubańce trzymają cenę i to również jest znaczący argument za zakupem IS F.

: 5 wrz 2017, o 19:25
autor: Przem86
Ciekaw jestem jak będzie za 3-4 lata , bo tyle myślę trzymać jeśli kupię... ale myślę, że nie powinna cena spaść jakoś drastycznie

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

Re: IS-F

: 5 wrz 2017, o 21:02
autor: ledziu
Z wartością is-fa będzie dobrze a nawet bardzo dobrze :ok: bo była mala sprzedaż, jest dosyć pobłażliwy dla kieszeni użytkownika szczególnie porównując do zacnych amg/rs/M itp. a do tego sedaniki z V8 w dobie r3 turbo są poszukiwane a ich cena będzie rosła :biggrin2:

Re: IS-F

: 20 paź 2017, o 00:34
autor: kulek
Mam kilka pytań do użytkowników, właścicieli...
Gdzie można znaleźć informacje o liście pełnego dostępnego wyposażenia samochodu przed i po face liftingach?
Czy w ISF były dostępne wentylowane przednie fotele?
Czy to auto może w ogóle ciągać przyczepy, a jeśli tak, to jaka jest maksymalna masa całkowita na haku (w dowodzie rejestracyjnym rubryka O1 i O2)?

IS-F

: 20 paź 2017, o 07:19
autor: Przem86
kulek pisze:Mam kilka pytań do użytkowników, właścicieli...
Gdzie można znaleźć informacje o liście pełnego dostępnego wyposażenia samochodu przed i po face liftingach?
Czy w ISF były dostępne wentylowane przednie fotele?
Czy to auto może w ogóle ciągać przyczepy, a jeśli tak, to jaka jest maksymalna masa całkowita na haku (w dowodzie rejestracyjnym rubryka O1 i O2)?
Chyba teraz ciężko będzie znaleźć pełną listę wyposażenia. Fotele na pewno są podgrzewane, ale nie wiem czy są wentylowane. Co do przyczepy najlepiej pytać w salonie

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

Re: IS-F

: 20 paź 2017, o 08:40
autor: carinus
Dużo rzeczy widziałem,ale hak do IS F-a mam nadzieję nie występuje.

Re: IS-F

: 20 paź 2017, o 10:35
autor: kulek
Dzięki Przem86 za odpowiedzi

IS-F

: 21 paź 2017, o 12:16
autor: Przem86
carinus pisze:Dużo rzeczy widziałem,ale hak do IS F-a mam nadzieję nie występuje.
Może tak być... Z resztą to chyba samochód który nie do końca się nadaje. Ale może jakiś warsztat to robi?

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

Re: IS-F

: 21 paź 2017, o 15:28
autor: carinus
To jest tak niszowy model i tak specyficznie ukierunkowany ze nikt nim rowerów raczej nie wozi,nie myślę nawet o podczepieniu jakiejkolwiek przyczepki.Widywałem już Porsche Cayenne z przyczepami towarowymi ale do 911-ki nikt raczej nie założy haka.