IS 200t czy IS 250 ?

Wszelkie informacje na temat zakupu modelu IS
Tomx
Lex user
Posty: 102
Rejestracja: 5 paź 2016, o 13:50
Model Lexusa: IS250
Skąd:: Warszawa
Kontakt:

Re: IS 200t czy IS 250 ?

Post autor: Tomx »

aeiou - startowalem ze znajomym ktory ma 200t. Oba bez obciazenia z 1 osoba. 1 bieg na korzysc 250 (brak jakiejkolwiek turbo dziury), 2 bieg wyrownywal a przy 3 zaczal troche odjezdzac (tutaj nm pokazał swoje oblicze).

Vilkod i jak tam juz cos wiesz wiecej? :)
www. sklep.selected.pl
Awatar użytkownika
octane
Lex user
Posty: 191
Rejestracja: 25 wrz 2015, o 21:49
Model Lexusa: NX300
Skąd:: Białystok
Kontakt:

Re: IS 200t czy IS 250 ?

Post autor: octane »

Jeżeli priorytetem są osiągi to is200t. IS250 ma tylko jeden plus, mianowicie dźwięk silnika. Zamiast 250 już lepiej kupić hybrydę, przynajmniej pali 40% mniej. Osiągami wiele nie odstaje. Według mnie albo iść w osiągi na prawdę i szukać w USA is350 albo iść w oszczędność i hybryda. IS250 i is200t to są tylko półśrodki.
Awatar użytkownika
Dawid0ss
Lex Master
Posty: 1774
Rejestracja: 14 sty 2013, o 12:46
Model Lexusa: Lexus GS450h mk3
Skąd:: Warszawa
Kontakt:

Re: IS 200t czy IS 250 ?

Post autor: Dawid0ss »

octane pisze:Jeżeli priorytetem są osiągi to is200t. IS250 ma tylko jeden plus, mianowicie dźwięk silnika. Zamiast 250 już lepiej kupić hybrydę, przynajmniej pali 40% mniej. Osiągami wiele nie odstaje. Według mnie albo iść w osiągi na prawdę i szukać w USA is350 albo iść w oszczędność i hybryda. IS250 i is200t to są tylko półśrodki.
Czy tylko jeden plus ? Jak widać IS200t boryka się nadal z bolączkami wieku dziecięcego (notoryczne problemy z hamulcami, wibracje skrzyni itp. skończy się szybko gwarancja, zaczną się problemy). Co więcej te silniki to wciąż wielka niewiadoma. IS250 to przynajmniej sprawdzona konstrukcja. Jeździ prawie tak samo, lepiej brzmi, wg mnie lepiej wygląda i jest znaaacznie tańszy :biggrin2:
Wiener
Lex user
Posty: 81
Rejestracja: 28 lis 2015, o 18:25
Model Lexusa: is200t
Skąd:: Warszawka
Kontakt:

Re: IS 200t czy IS 250 ?

Post autor: Wiener »

Dawid0ss pisze:
octane pisze:Jeżeli priorytetem są osiągi to is200t. IS250 ma tylko jeden plus, mianowicie dźwięk silnika. Zamiast 250 już lepiej kupić hybrydę, przynajmniej pali 40% mniej. Osiągami wiele nie odstaje. Według mnie albo iść w osiągi na prawdę i szukać w USA is350 albo iść w oszczędność i hybryda. IS250 i is200t to są tylko półśrodki.
Czy tylko jeden plus ? Jak widać IS200t boryka się nadal z bolączkami wieku dziecięcego (notoryczne problemy z hamulcami, wibracje skrzyni itp. skończy się szybko gwarancja, zaczną się problemy). Co więcej te silniki to wciąż wielka niewiadoma. IS250 to przynajmniej sprawdzona konstrukcja. Jeździ prawie tak samo, lepiej brzmi, wg mnie lepiej wygląda i jest znaaacznie tańszy :biggrin2:
To dowaliłeś chłopie. Notoryczne problemy z hamulcami są we wszystkich Lexusach obecnie. Znam przypadki IS200t, GS200t, GS450h, IS250 (tak tak, klocki wyprodukowane w ostatnich latach także w IS250 są słabe) i NXa. Po prostu klocki są źle wykonane i są w nich duże opiłki twardego metalu. To jest porażka całej firmy, która od ponad roku nie potrafi sobie z taką pierdołą poradzić.
Wibracje skrzyni? Nie zauważyłem, a mam już ponad 30 000 nastukane. Skrzynia Direct Shift jest sprawdzona w RC-F i GS-F, a silnik znany jest już z NX-a. Przynajmniej nie bierze ani grama oleju. Zresztą uturbione silniki Lexusowi jak widać po premierze nowego LS-a 3.5 Biturbo wychodzą. Oczywiście 3.5 bez turbo jest lepsze od 2.0 turbo, no ale skoro Lexus ma na 500 milionowy rynek wyjebane, to trudno - życzę Infiniti, żeby zdominowała sprzedaż ISa Q50, to się może Toyota opamięta. :dance3:
Awatar użytkownika
Dawid0ss
Lex Master
Posty: 1774
Rejestracja: 14 sty 2013, o 12:46
Model Lexusa: Lexus GS450h mk3
Skąd:: Warszawa
Kontakt:

Re: IS 200t czy IS 250 ?

Post autor: Dawid0ss »

Wiener pisze:
Dawid0ss pisze:
octane pisze:Jeżeli priorytetem są osiągi to is200t. IS250 ma tylko jeden plus, mianowicie dźwięk silnika. Zamiast 250 już lepiej kupić hybrydę, przynajmniej pali 40% mniej. Osiągami wiele nie odstaje. Według mnie albo iść w osiągi na prawdę i szukać w USA is350 albo iść w oszczędność i hybryda. IS250 i is200t to są tylko półśrodki.
Czy tylko jeden plus ? Jak widać IS200t boryka się nadal z bolączkami wieku dziecięcego (notoryczne problemy z hamulcami, wibracje skrzyni itp. skończy się szybko gwarancja, zaczną się problemy). Co więcej te silniki to wciąż wielka niewiadoma. IS250 to przynajmniej sprawdzona konstrukcja. Jeździ prawie tak samo, lepiej brzmi, wg mnie lepiej wygląda i jest znaaacznie tańszy :biggrin2:
To dowaliłeś chłopie. Notoryczne problemy z hamulcami są we wszystkich Lexusach obecnie. Znam przypadki IS200t, GS200t, GS450h, IS250 (tak tak, klocki wyprodukowane w ostatnich latach także w IS250 są słabe) i NXa. Po prostu klocki są źle wykonane i są w nich duże opiłki twardego metalu. To jest porażka całej firmy, która od ponad roku nie potrafi sobie z taką pierdołą poradzić.
Wibracje skrzyni? Nie zauważyłem, a mam już ponad 30 000 nastukane. Skrzynia Direct Shift jest sprawdzona w RC-F i GS-F, a silnik znany jest już z NX-a. Przynajmniej nie bierze ani grama oleju. Zresztą uturbione silniki Lexusowi jak widać po premierze nowego LS-a 3.5 Biturbo wychodzą. Oczywiście 3.5 bez turbo jest lepsze od 2.0 turbo, no ale skoro Lexus ma na 500 milionowy rynek wyjebane, to trudno - życzę Infiniti, żeby zdominowała sprzedaż ISa Q50, to się może Toyota opamięta. :dance3:
Sprostowanie z mojej strony. Wkręciło mi się, że to gadka is200t mk3 vs is250 mk2 :laugh1: Wycofuję się z dyskusji i przepraszam za niepotrzebny post lol
Tomx
Lex user
Posty: 102
Rejestracja: 5 paź 2016, o 13:50
Model Lexusa: IS250
Skąd:: Warszawa
Kontakt:

Re: IS 200t czy IS 250 ?

Post autor: Tomx »

Wiener masz na mysli klocki konkretnych firm czy po prostu wszystkich producentów? :mda:
Ja osobiście jakbym brał mk3 to też miałbym ten dylemat ale nie wiem czy raczej nie poszedł bym w kierunku 200t z racji podatności na modyfikacje. Fajnie tam to wszystko złożyli do kupy i turbodziury nie ma dużej nawet w upalne dni. Kurcze dwa róźne światy, nie lubie porownywac turbo z wolnossakiem bo jeden i drugi ma swoje plusy i minusy,
www. sklep.selected.pl
Awatar użytkownika
Dawid0ss
Lex Master
Posty: 1774
Rejestracja: 14 sty 2013, o 12:46
Model Lexusa: Lexus GS450h mk3
Skąd:: Warszawa
Kontakt:

Re: IS 200t czy IS 250 ?

Post autor: Dawid0ss »

Tomx pisze:Wiener masz na mysli klocki konkretnych firm czy po prostu wszystkich producentów? :mda:
Ja osobiście jakbym brał mk3 to też miałbym ten dylemat ale nie wiem czy raczej nie poszedł bym w kierunku 200t z racji podatności na modyfikacje. Fajnie tam to wszystko złożyli do kupy i turbodziury nie ma dużej nawet w upalne dni. Kurcze dwa róźne światy, nie lubie porownywac turbo z wolnossakiem bo jeden i drugi ma swoje plusy i minusy,
Jedno jest pewne. Przy tych samych osiągach każdy wybrałby silnik ssący. Tutaj jednak jakaś tam delikatna różnica niby jest. Pytanie, czy warto ? Pzdr
Wiener
Lex user
Posty: 81
Rejestracja: 28 lis 2015, o 18:25
Model Lexusa: is200t
Skąd:: Warszawka
Kontakt:

Re: IS 200t czy IS 250 ?

Post autor: Wiener »

Mam na myśli oryginalne klocki Lexusa - są do dupy.
Jakby zamontować jakieś Red Stuff czy nawet TRW, problem by zniknął. No ale ASO nie zamontuje nam innych, niż oryginalne, a Lexus od roku nie sprawił, że oryginalne są dobre. A przecież w samochodzie na gwarancji nie będę w warsztacie u Władka montował sobie zamienników klocków w samochodzie za prawie 150 000. 2.0t ma jeszcze tą zaletę, że pazerne państwo zabiera nam 3,1% akcyzy, a nie 18,6% akcyzy bez bawienia się w czeskie firmy.
Awatar użytkownika
elomike
Lex user
Posty: 70
Rejestracja: 22 gru 2013, o 22:02
Model Lexusa: IS250
Skąd:: Kraków
Kontakt:

Re: IS 200t czy IS 250 ?

Post autor: elomike »

Wiener pisze:Mam na myśli oryginalne klocki Lexusa - są do dupy.
Jakby zamontować jakieś Red Stuff czy nawet TRW, problem by zniknął. No ale ASO nie zamontuje nam innych, niż oryginalne, a Lexus od roku nie sprawił, że oryginalne są dobre. A przecież w samochodzie na gwarancji nie będę w warsztacie u Władka montował sobie zamienników klocków w samochodzie za prawie 150 000. 2.0t ma jeszcze tą zaletę, że pazerne państwo zabiera nam 3,1% akcyzy, a nie 18,6% akcyzy bez bawienia się w czeskie firmy.

Co do klocków, mam sytuację zupełnie odwrotną. Tarcze od TRW były mega do dupy, więc po 20 tysiącach były tak krzywe, że nie dało rady nic z nimi zrobić. Kupiłem w ASO nowe hamulce (tarcze przód i tył, klocki tak samo) i... po kilku tysiącach wszystko zaczęło od nowa bić. Jutro jadę na gwarancji to zrobić, bo jest rok usługi.

Dziwi mnie to, bo jeżdżę serio delikatnie i hamulców w ogóle nie przegrzewam.
Tomx
Lex user
Posty: 102
Rejestracja: 5 paź 2016, o 13:50
Model Lexusa: IS250
Skąd:: Warszawa
Kontakt:

Re: IS 200t czy IS 250 ?

Post autor: Tomx »

Hehe co inna osoba to inna opinia. Ja znow mam komplety cale TRW ktorych nie oszczedzam i wszystko smiga az milo. :scratch:
www. sklep.selected.pl
ODPOWIEDZ

Wróć do „Lexus IS”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości