Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
: 10 cze 2018, o 14:08
No niezgodze sie, ze zderzenie ISa 3gen i Smarta daje takie same obu kierowcom..
Forum użytkowników samochodów marki Lexus
http://lexus-forum.pl/
Zależy co rozumieć pod pojęciem "poważnego zdarzenia". W każdym razie podczas zderzenia czołowego z "typową" prędkością (80-100km/h) ja jednak wolałbym siedzieć w lexusie. To czy uszedłbym z życiem zależy pewnie od masy czynników. Jedno jest pewne, na pewno zachowałbym kończyny dolne siedząc w tym większym mercu:adamsky73 pisze:W razie poważnego zderzenia zostanie taką samą kupką pogiętego metalu z Twoimi szczątkami w środku, jak każde inne auto
Fizyki nie oszukasz pudrując ją kilkoma workami z powietrzem w środku, nawet jeśli przypadkiem Twoje poduszki powietrzne nie byłyby produkcji Takaty i nie zabiły Cię nim zrobi to zgnieciona blacha
A Smart to akurat jeden z najbezpieczniejszych pojazdów bo jest cały praktycznie klatką bezpieczeństwa
Problem polega na tym że przy "poważnym zderzeniu" co by to według Ciebie nie oznaczało w lexusie szczątki drajwera zostaną na miejscu a kierownika smarta będzie trzeba zbierać w najbliższej okolicy albo ewentualnie wydrapywać ze szczelin nawiewów.adamsky73 pisze:W razie poważnego zderzenia zostanie taką samą kupką pogiętego metalu z Twoimi szczątkami w środku, jak każde inne auto
Fizyki nie oszukasz pudrując ją kilkoma workami z powietrzem w środku, nawet jeśli przypadkiem Twoje poduszki powietrzne nie byłyby produkcji Takaty i nie zabiły Cię nim zrobi to zgnieciona blacha
A Smart to akurat jeden z najbezpieczniejszych pojazdów bo jest cały praktycznie klatką bezpieczeństwa
Wiadomo, duża ilość poduszek powoduje, że przynajmniej rodzina będzie go mogła pożegnać z otwartą trumnąledziu pisze:Problem polega na tym że przy "poważnym zderzeniu" co by to według Ciebie nie oznaczało w lexusie szczątki drajwera zostaną na miejscu
Ciekawa teoria, niestety niezbyt poparta faktami. Ale znając tutejsze dyskusje, to pewnie tym gorzej dla faktówledziu pisze:a kierownika smarta będzie trzeba zbierać w najbliższej okolicy albo ewentualnie wydrapywać ze szczelin nawiewów.
Ale miazga z tymi testami loladamsky73 pisze:Wiadomo, że przy wyższych prędkościach nikt by nie chciał być w małej puszce
W kwestii wspominanych przez Ciebie FAKTÓW...mógłbyś zdradzić nam źródło tych informacji "W IS-ie drzwi odkształcone, przegroda z kołem wnika do kabiny, a w Smarcie kabina nietknięta."?adamsky73 pisze:Wiadomo, duża ilość poduszek powoduje, że przynajmniej rodzina będzie go mogła pożegnać z otwartą trumnąledziu pisze:Problem polega na tym że przy "poważnym zderzeniu" co by to według Ciebie nie oznaczało w lexusie szczątki drajwera zostaną na miejscu
Ciekawa teoria, niestety niezbyt poparta faktami. Ale znając tutejsze dyskusje, to pewnie tym gorzej dla faktówledziu pisze:a kierownika smarta będzie trzeba zbierać w najbliższej okolicy albo ewentualnie wydrapywać ze szczelin nawiewów.
W IS-ie drzwi odkształcone, przegroda z kołem wnika do kabiny, a w Smarcie kabina nietknięta.
Wiadomo, że przy wyższych prędkościach nikt by nie chciał być w małej puszce
Uprzedzając ciętą ripostę - wiem, wiem, już wspominałeś parę razy, mam sobie kupić mercedesa