Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi

Wszelkie informacje na temat zakupu modelu IS
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
octane
Lex user
Posty: 191
Rejestracja: 25 wrz 2015, o 21:49
Model Lexusa: NX300
Skąd:: Białystok
Kontakt:

Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi

Post autor: octane »

EBC red stuff do miasta nie są zbyt dobre one do pełni możliwości potrzebują dobrego rozgrzania. To są klocki do upalania. Jednak lepiej dla mnie się sprawują w mieście jak i przy upalaniu Stop techy.
Wiener
Lex user
Posty: 81
Rejestracja: 28 lis 2015, o 18:25
Model Lexusa: is200t
Skąd:: Warszawka
Kontakt:

Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi

Post autor: Wiener »

Tak, red stuff to klocki sportowe. Ale Panowie, nie oszukujmy się. Gdybyśmy chcieli jeździć powoli, to byśmy sobie nie kupili 2.0t... stoptech oczywiście też dobre.
niven
Lex Driver
Posty: 457
Rejestracja: 4 maja 2013, o 17:00
Model Lexusa: IS200T
Skąd:: Warszawa
Kontakt:

Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi

Post autor: niven »

haha to się ubawiłem - trzeba być obiektywnym - lexus is200t to nie jest zabawka do upalania - jak już nie raz wspomniano wolna skrzynia i te sprawy......

nawet sam katalog mowi za siebie 2.0 245 w lexusie 7 sekund do setki, 2.0 245 w bmw serii 3 5,8 sekundy do setki.

dlatego ja zamowilem cold air intake z firmy AF DYNAMIC w USA oraz czekam na zestaw do flashowania ECU I TCU z tajwanu od TONY TTI z nadziejami na ponad 300 koni. 245 nie jedzie - przynajmniej w tym aucie

były plany na boxa ale cena mnie zniechecila oraz ryzyko
Wiener
Lex user
Posty: 81
Rejestracja: 28 lis 2015, o 18:25
Model Lexusa: is200t
Skąd:: Warszawka
Kontakt:

Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi

Post autor: Wiener »

Nie wiem, co Cię tak ubawiło. Co ma "upalanie" do hamulców? To, że nie ma 4s do 100, tylko 7s do setki nie oznacza, że hamulce nie dostaną po dupie. Przejedź się tak przez całą A1 z maksymalną prędkością i wyhamuj z 240 na 90 jak jakiś orangutan w ciężarówce wymusi pierwszeństwo przy zmianie pasa. I tak kilka razy w ciągu powiedzmy 10 minut. Wtedy nie ma za dużej różnicy czy samochód ma 245KM, czy 500KM. A hamulce się grzeją niezależnie od mocy, a od prędkości do wytracenia i masy samochodu.
Są i tacy, co w Golfie ze 120KM spalą hamulce...
Awatar użytkownika
tomcyt
Lex user
Posty: 22
Rejestracja: 12 kwie 2016, o 20:56
Model Lexusa: IS200T
Skąd:: Pol
Kontakt:

Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi

Post autor: tomcyt »

Niven pewnie śledzisz wątek z amerykańskiego forum Lexusa?! co do TTi to tam też jest spore ryzyko bo zdarzył się już błąd przy wgrywaniu i gościu musiał demontować sterownik i wysyłać do Tajwanu. Ile cię będzie kosztowała ta modyfikacja w TTi? Co do powerboxa to duże ryzyko jest przy badziewiu z internetu-wysyłkowo a co innego jak samochód trafia na hamownie i box jest strojony pod twoje auto- cena jest spora ale ja sobie chwale - myślę że będzie w granicach 5,5-5,8 sek do 100 km. Moment 416nm robi robotę :)
niven
Lex Driver
Posty: 457
Rejestracja: 4 maja 2013, o 17:00
Model Lexusa: IS200T
Skąd:: Warszawa
Kontakt:

Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi

Post autor: niven »

Wynegocjowałem 1100 dolarów z wysyłka

Co do uwalonego komputera widziałem ten wątek ale wydaje mi się ze to było grubo ponad rok temu a teraz jakoś nikt nie narzeka.

Jakiego masz boxa i ile wywalił na hamowni ?
niven
Lex Driver
Posty: 457
Rejestracja: 4 maja 2013, o 17:00
Model Lexusa: IS200T
Skąd:: Warszawa
Kontakt:

Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi

Post autor: niven »

Wiener pisze:Nie wiem, co Cię tak ubawiło. Co ma "upalanie" do hamulców? To, że nie ma 4s do 100, tylko 7s do setki nie oznacza, że hamulce nie dostaną po dupie. Przejedź się tak przez całą A1 z maksymalną prędkością i wyhamuj z 240 na 90 jak jakiś orangutan w ciężarówce wymusi pierwszeństwo przy zmianie pasa. I tak kilka razy w ciągu powiedzmy 10 minut. Wtedy nie ma za dużej różnicy czy samochód ma 245KM, czy 500KM. A hamulce się grzeją niezależnie od mocy, a od prędkości do wytracenia i masy samochodu.
Są i tacy, co w Golfie ze 120KM spalą hamulce...
Napisałeś ze gdybyśmy chcieli jezdzic powoli to byśmy nie kupili 2.0T - uznałem zatem ze w Twojej ocenie ludzie kupują tego lexusa dla osiągów - a osiągi jak na parametry ma mizerne i każdy mi przyzna tu racje

Natomiast pisząc ze odnosiłes się do hamulców to zwrócę uwagę ze 190 konne 2.0tdi w superbie rozpędza go do 250 kilometrów na godzine. Zatem było kupić Skodę. Jest szybsza :)

Bez urazy oczywiście
pss
Lex Driver
Posty: 516
Rejestracja: 2 cze 2016, o 19:25
Model Lexusa: is200t
Skąd:: Polska
Kontakt:

Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi

Post autor: pss »

zalozylem textar PRO z klockiem Textar na przód oraz TRW z klockiem textar na tył
jesteś pewien, że to nie te same co fabryka ?
Pytam, bo w ASO Pan od części mi mówił, że klocki i tarcze są Textara jako OEM.

Przeglądam i chyba TRW będą sensowne ale luknę jeszcze na EBC.

To piszczenie jest straszne tych fabrycznych klocków ;/

Dzięki !
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2018, o 15:12 przez pss, łącznie zmieniany 1 raz.
niven
Lex Driver
Posty: 457
Rejestracja: 4 maja 2013, o 17:00
Model Lexusa: IS200T
Skąd:: Warszawa
Kontakt:

Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi

Post autor: niven »

Mnie fabryczne nie piszczały. Faktycznie TEXTAR robi dla lexusa ale nie masz pewności ze to ten sam klocek fizycznie. Ja wziąłem tarcze TEXTAR pro są tez zwykle TEXTAR. Różnią się powłoka jakaś. Niby nie korodują
niven
Lex Driver
Posty: 457
Rejestracja: 4 maja 2013, o 17:00
Model Lexusa: IS200T
Skąd:: Warszawa
Kontakt:

Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi

Post autor: niven »

Druga sprawa. Nie na tarcz textara na tył do is200t przynajmniej od textara wiec albo robią dla lexusa i nie wypuszczają pod swoją marka albo nie wiem
ODPOWIEDZ

Wróć do „Lexus IS”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości