Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
-
- Lex user
- Posty: 28
- Rejestracja: 16 mar 2013, o 18:48
- Model Lexusa: IS200t
- Skąd:: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
Po 11,5 tys przebiegu średnie spalanie spadło mi z 11,3L/100km na 9,5
-
- Lex user
- Posty: 81
- Rejestracja: 28 lis 2015, o 18:25
- Model Lexusa: is200t
- Skąd:: Warszawka
- Kontakt:
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
Światła LED były już przed liftem w opcjach. Mam, polecam.
Co do odpalania silnika od razu to nie ma reguły. Raz otworzę bagażnik, zamknę, wsiądę i odpali od razu za jednym naciśnięciem przycisku, a innym razem trzeba nacisnąć przycisk 3 razy. Czasem bez otwierania bagażnika też muszę 3 razy nadusić przycisk startu.
Średnie spalanie wychodzi mi jakieś 8l. Na autostradzie za granicą przy tempomacie na 140 wychodzi jakieś 7,1l. Przy jeździe powyżej 200 nie udało mi się przekroczyć 13l.
Z nowości to mogliby pójść z tą modą w ślady CLA45 i wypuścić IS200F AWD z 2.0 380KM. Jak już musi być ta turbina, to niech przynajmniej wgniata w fotel. Tylko niech zostawią klasyczny automat, a nie DSG, które potrafi się rozsypać po 10 000km. Swoją drogą lektura amerykańskich forów o XXA45 szybko wybija z głowy niemieckie samochody. Same problemy techniczne. A to silnik cieknie, a to jakieś mocowanie pękło...
Albo chociaż zacząć sprzedawać IS350AWD w UE...
Co do odpalania silnika od razu to nie ma reguły. Raz otworzę bagażnik, zamknę, wsiądę i odpali od razu za jednym naciśnięciem przycisku, a innym razem trzeba nacisnąć przycisk 3 razy. Czasem bez otwierania bagażnika też muszę 3 razy nadusić przycisk startu.
Średnie spalanie wychodzi mi jakieś 8l. Na autostradzie za granicą przy tempomacie na 140 wychodzi jakieś 7,1l. Przy jeździe powyżej 200 nie udało mi się przekroczyć 13l.
Z nowości to mogliby pójść z tą modą w ślady CLA45 i wypuścić IS200F AWD z 2.0 380KM. Jak już musi być ta turbina, to niech przynajmniej wgniata w fotel. Tylko niech zostawią klasyczny automat, a nie DSG, które potrafi się rozsypać po 10 000km. Swoją drogą lektura amerykańskich forów o XXA45 szybko wybija z głowy niemieckie samochody. Same problemy techniczne. A to silnik cieknie, a to jakieś mocowanie pękło...
Albo chociaż zacząć sprzedawać IS350AWD w UE...
- Jubeusz
- Lex user
- Posty: 101
- Rejestracja: 10 wrz 2015, o 00:17
- Model Lexusa: IS300h XE30
- Skąd:: Warszawa-Kabaty
- Kontakt:
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
MY17 to dosc delikatny lifting choc w polskich specyfikacjach zmienia sie sporo.
Najwiecej zmian jest w oswietleniu, multimediach, systemach asystujacych i... konfiguracjach.
Do tej pory standardowe reflektory byly biksenonowe, LEDowe w standardzie byly swiatla do jazdy dziennej (bumerangi). W opcji mozna bylo doposazyc go w reflektory Bi-LED w ktorych de facto glowne zrodlo swiatla pochodzi z zarnika ksenonowego, LEDy wspomagaja swiatla drogowe i pelnia funkce doswietlajaca. Przy okazji w opcji byly LEDowe swiatla przeciwmglowe. W MY17 zwykle bi-ksenony nie beda oferowane. Nowoscia sa reflektory matrycowe zwane Full-LED skladajace sie z kilku paneli (matryc) zlozonych z aktywnych diod LED o zmienej barwie. W tym wypadku tradycyjnych "halogenow" wogole nie ma. Oba typy reflektorow mozna wzbogacic w system zapobiegajacy oslepianiu swiatlami drogowymi (szczerze mowiac nie wiem czy do tej pory mozna go bylo zamowic do opcji Bi-LED czy nie). Zmienily sie rowniez tylne swiatla, maja troche inny design a przede wszystkim intensywnosc swiatel stop jest zroznicowana i zalezy od sily hamowania.
Multimedia -w wersjach bez nawigacji i z dotychczasowym systemem GPS Lexus Navigation wlasciwie bez zmian, 7" wyswietlacz jak do tej pory, tyle, ze w MY17 nie bedzie konfiguracji 7" wyswietlacza z kamera cofania. Nowoscia jest wyswietlacz 10,25" wykonany w technologii OLED wystepujacy w parze z GPS Lexus Premium Navigation, ktory analizuje sytuacje na trasie w czasie rzeczywistym, ma dysk twardy na mapy i aplikacje, ktore bedzie mozna obslugiwac na ekranie przy pomocy przeprojektowanego manipulatora Remote Touch. W przypadku "duzego" wyswietlacza otrzymuje sie system audio z obsluga radia cyfrowego DUB, czytnikem plyt DVD, ktore, o ile dobrze rozumiem nie beda sluzyly do wgrywania map ale bedzie mozliwosc ich odtwarzania na centralnym wyswietlaczu (na postoju) i na akcesoryjnych monitorach dla pasazerow z tylu. Nie udalo mi sie ustalic czy w polskich specyfikacjach pojawi sie opcja Lexus WIFI HOTSPOT czy tez LEXUS online connector. System audio ML wystepuje tylko z wiekszym ekranem i wzorem pierwszego LS400 wplywa na redukcje halasu w kabinie.
Co do systemow asystujacych zgodnie z duchem czasu jest aktywny tempomat, system wspomagajacy utrzymanie pasa ruchu nie tylko informuje ale i potrafi skorygowac tor jazdy, zmodernizowano system ostr5zegania przed kolizja z przodu, ktory wspolpracuje z aktywnym tempomatem , doszla opcja ostrzegania przed kolizjami bocznymi.
Co do zmian specyfikacji i wersji wyposazenie - do czasu oficjalnego ich ogloszenia chyba nie powinienem za duzo zdradzac, napisze wiec tylko tyle, ze beda tylko 4 linie wypoasazeniowe : Elegance (ktory ni jak ma sie do wersji o tej samej nazwie znanej do tej pory) , Black, F-Sport i Prestige. Kazdy z poziomow wyposazenia bedzie mozna odroznic po wygladzie zewnetrzym, oczywiscie F-Sport nadal bedzie bardziej rzucal sie w oczy, ale i Black i Prestige otrzymaja wyrozniki zewnetrzne - na szybko Black rozni sie kolorem ozebrowania grilla, obudow lusterek oraz wzorem i kolorem obreczy, Prestige ma nie tylko swoj kolor zeberek, unikalny wzor felg ale i inne "nakladki listew progowych zewnetrznych" choc na zdjeciach nie umiem dostrzec roznicy. FS wiadomka.
Zamowienia na MY17 maja ruszyc po 20 wrzesnia kiedy do salonow trafia samochody ekspozycyjne. Nie wiadomo czy bedzie promocja przedsprzedazowa na MY17.
IS200t MY17 bedzie kosztowal nie mniej niz 162 000zl.
Najwiecej zmian jest w oswietleniu, multimediach, systemach asystujacych i... konfiguracjach.
Do tej pory standardowe reflektory byly biksenonowe, LEDowe w standardzie byly swiatla do jazdy dziennej (bumerangi). W opcji mozna bylo doposazyc go w reflektory Bi-LED w ktorych de facto glowne zrodlo swiatla pochodzi z zarnika ksenonowego, LEDy wspomagaja swiatla drogowe i pelnia funkce doswietlajaca. Przy okazji w opcji byly LEDowe swiatla przeciwmglowe. W MY17 zwykle bi-ksenony nie beda oferowane. Nowoscia sa reflektory matrycowe zwane Full-LED skladajace sie z kilku paneli (matryc) zlozonych z aktywnych diod LED o zmienej barwie. W tym wypadku tradycyjnych "halogenow" wogole nie ma. Oba typy reflektorow mozna wzbogacic w system zapobiegajacy oslepianiu swiatlami drogowymi (szczerze mowiac nie wiem czy do tej pory mozna go bylo zamowic do opcji Bi-LED czy nie). Zmienily sie rowniez tylne swiatla, maja troche inny design a przede wszystkim intensywnosc swiatel stop jest zroznicowana i zalezy od sily hamowania.
Multimedia -w wersjach bez nawigacji i z dotychczasowym systemem GPS Lexus Navigation wlasciwie bez zmian, 7" wyswietlacz jak do tej pory, tyle, ze w MY17 nie bedzie konfiguracji 7" wyswietlacza z kamera cofania. Nowoscia jest wyswietlacz 10,25" wykonany w technologii OLED wystepujacy w parze z GPS Lexus Premium Navigation, ktory analizuje sytuacje na trasie w czasie rzeczywistym, ma dysk twardy na mapy i aplikacje, ktore bedzie mozna obslugiwac na ekranie przy pomocy przeprojektowanego manipulatora Remote Touch. W przypadku "duzego" wyswietlacza otrzymuje sie system audio z obsluga radia cyfrowego DUB, czytnikem plyt DVD, ktore, o ile dobrze rozumiem nie beda sluzyly do wgrywania map ale bedzie mozliwosc ich odtwarzania na centralnym wyswietlaczu (na postoju) i na akcesoryjnych monitorach dla pasazerow z tylu. Nie udalo mi sie ustalic czy w polskich specyfikacjach pojawi sie opcja Lexus WIFI HOTSPOT czy tez LEXUS online connector. System audio ML wystepuje tylko z wiekszym ekranem i wzorem pierwszego LS400 wplywa na redukcje halasu w kabinie.
Co do systemow asystujacych zgodnie z duchem czasu jest aktywny tempomat, system wspomagajacy utrzymanie pasa ruchu nie tylko informuje ale i potrafi skorygowac tor jazdy, zmodernizowano system ostr5zegania przed kolizja z przodu, ktory wspolpracuje z aktywnym tempomatem , doszla opcja ostrzegania przed kolizjami bocznymi.
Co do zmian specyfikacji i wersji wyposazenie - do czasu oficjalnego ich ogloszenia chyba nie powinienem za duzo zdradzac, napisze wiec tylko tyle, ze beda tylko 4 linie wypoasazeniowe : Elegance (ktory ni jak ma sie do wersji o tej samej nazwie znanej do tej pory) , Black, F-Sport i Prestige. Kazdy z poziomow wyposazenia bedzie mozna odroznic po wygladzie zewnetrzym, oczywiscie F-Sport nadal bedzie bardziej rzucal sie w oczy, ale i Black i Prestige otrzymaja wyrozniki zewnetrzne - na szybko Black rozni sie kolorem ozebrowania grilla, obudow lusterek oraz wzorem i kolorem obreczy, Prestige ma nie tylko swoj kolor zeberek, unikalny wzor felg ale i inne "nakladki listew progowych zewnetrznych" choc na zdjeciach nie umiem dostrzec roznicy. FS wiadomka.
Zamowienia na MY17 maja ruszyc po 20 wrzesnia kiedy do salonow trafia samochody ekspozycyjne. Nie wiadomo czy bedzie promocja przedsprzedazowa na MY17.
IS200t MY17 bedzie kosztowal nie mniej niz 162 000zl.
Ostatnio zmieniony 26 sie 2016, o 23:20 przez Jubeusz, łącznie zmieniany 1 raz.
- Dawid0ss
- Lex Master
- Posty: 1776
- Rejestracja: 14 sty 2013, o 12:46
- Model Lexusa: Lexus GS450h mk3
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
Ej no 7s do setki to przecież już nie tak źle. Elastyczność na innych biegach to auto też ma całkiem niezłe. Wiadomo, że mocy nigdy za wiele, ale w kierunku 380KM z motora 2.0 Lexus nigdy nie pójdzie. Ta marka za bardzo ceni sobie niezawodność, dzięki której tyle zyskała.Wiener pisze:Z nowości to mogliby pójść z tą modą w ślady CLA45 i wypuścić IS200F AWD z 2.0 380KM. Jak już musi być ta turbina, to niech przynajmniej wgniata w fotel. Tylko niech zostawią klasyczny automat, a nie DSG, które potrafi się rozsypać po 10 000km. Swoją drogą lektura amerykańskich forów o XXA45 szybko wybija z głowy niemieckie samochody. Same problemy techniczne. A to silnik cieknie, a to jakieś mocowanie pękło...
Albo chociaż zacząć sprzedawać IS350AWD w UE...
Natomiast IS350 na Europę to świetny pomysł. Niestety to nadal tylko marzenie.
Pzdr
- Jubeusz
- Lex user
- Posty: 101
- Rejestracja: 10 wrz 2015, o 00:17
- Model Lexusa: IS300h XE30
- Skąd:: Warszawa-Kabaty
- Kontakt:
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
Europa sama zadbala o to, zeby IS350 do niej nie trafil wprowadzajac debilne normy ekologiczne. Teoretycznie mozliwe jest wprowadzenie IS300 w specyfikacji LOW Emision dostepnej chyba w dwoch czy trzech stanach USA..
A propos zmian wprowadzonych w MY17 - IS300h w specyfikacji Elegance mozna teraz zamowic z zawieszeniem w konfiguracji ECO, ktore jest dostrojone do wspolpracy z 16" kolami z oponami o obnizonym oporze toczenia (chyba klasy energetycznej A++ ale glowy nie dam).
A propos zmian wprowadzonych w MY17 - IS300h w specyfikacji Elegance mozna teraz zamowic z zawieszeniem w konfiguracji ECO, ktore jest dostrojone do wspolpracy z 16" kolami z oponami o obnizonym oporze toczenia (chyba klasy energetycznej A++ ale glowy nie dam).
- Dawid0ss
- Lex Master
- Posty: 1776
- Rejestracja: 14 sty 2013, o 12:46
- Model Lexusa: Lexus GS450h mk3
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
Say what ?! Omg dla mnie to jakieś bzduryJubeusz pisze:A propos zmian wprowadzonych w MY17 - IS300h w specyfikacji Elegance mozna teraz zamowic z zawieszeniem w konfiguracji ECO, ktore jest dostrojone do wspolpracy z 16" kolami z
oponami o obnizonym oporze toczenia (chyba klasy energetycznej A++ ale glowy nie dam).
- Jubeusz
- Lex user
- Posty: 101
- Rejestracja: 10 wrz 2015, o 00:17
- Model Lexusa: IS300h XE30
- Skąd:: Warszawa-Kabaty
- Kontakt:
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
Obawiam sie, opierajac sie na materialach ktorymi dysponuje, ze matrycowe reflektory Full-LED beda wymagaly poziomu wyposazenia Prestige, gdzie beda na wyposazeniu bez doplaty. Na chwile obecna ze specyfikacji wynika ze dla Elegance i Black nie beda dostepne wogole, a przy specyfikacji F Sport widnieje wprawdzie cena ale z cyferka, ktora nie jest wyjasniona, ale patrzac na analogiczne cyferki przy innych dodatkach pewnie oznaczac to bedzie, ze mozliwosc dokupienia tej opcji bedzie uzalezniona od obecnosci ktoregos z pakietow - albo dostepnego tylko dla F Sporta pakietu Fuji (kolejna nowosc) albo Lexus Safety System+. Na czuja obstawialbym Fuji, jako, ze LSS+ mozna dokupic do kazdej linii wyposazeniowej, takze do Prestige ktory matryce ma w serii a LSS+ wymaga doplaty. Czyli zeby moc wydac 2500zl na Full-LED wczesniej trzeba pobbrac pakiet za...15 000.pss pisze:Gdzie jest info o tych materiałach ?lepsze materiały
Na zdjęciach widać większy wyświetlacz, a tak to pakiet fsport/fimpression.
Z zewnątrz fajną nowością są światła LED, jednak za pewne nie będą podstawowej wersji
- Jubeusz
- Lex user
- Posty: 101
- Rejestracja: 10 wrz 2015, o 00:17
- Model Lexusa: IS300h XE30
- Skąd:: Warszawa-Kabaty
- Kontakt:
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
"Pakiet ECO 2400zl5Dawid0ss pisze:Say what ?! Omg dla mnie to jakieś bzduryJubeusz pisze:A propos zmian wprowadzonych w MY17 - IS300h w specyfikacji Elegance mozna teraz zamowic z zawieszeniem w konfiguracji ECO, ktore jest dostrojone do wspolpracy z 16" kolami z
oponami o obnizonym oporze toczenia (chyba klasy energetycznej A++ ale glowy nie dam).
- Zawieszenie ECO"
- opony energooszczedne 0,8 o rozmiarze 205/55 r16 w polaczeniu z felgami 6,5x16"
*5 Pakiet ECO nie łączy się z pakietami Sense, Satisfaction, Executive, GPS
Felgi w tym rozmiarze sa dostepne tylko w IS300h Elegance, IS200t Elegance ma w standardzie obrecze 17" o innym zupelnie nowym wzorze. Te 16-tki wygladaja na oko dokladnie tak jak dotychczasowe obrecze wersji Elite
EDIT : w danych technicznych IS300h jest wzmianka, ze poziom emisji spalin z pakietem ECO wynosi 97g/km, dla Elegance 103 a BLACK, F-Sport i Prestige to juz prawdziwi truciciele - 107. Z ciekawosci musze sprawdzic w homologacji jaka mam u siebie wpisana emisje Co2
- Jubeusz
- Lex user
- Posty: 101
- Rejestracja: 10 wrz 2015, o 00:17
- Model Lexusa: IS300h XE30
- Skąd:: Warszawa-Kabaty
- Kontakt:
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
W kwestii materialow - moga, ale nie musza byc lepsze. W specyfikacjach Elegance, Black i F sport bez doplaty otrzymuje sie tapicerke materialowa + tekstylne wykonczenie elementow deski rozdzielczej i podlokietnika. Co ciekawe dla FS moze miec kolor Dark Rose. Elegance + odpowiednie pakiety daja dwa standardy naturalnych tapicerek skorzanych - Elite z tekstylnymi wstawkami, elementami deski rozdzielczej i podlokietnika lub Luxry gdzie tapicerka, elementy deski rozdzielczej i komfortowy podlokietnik rowniez pokrywa naturalna skora. W Prestige nie ma wyboru - tylko Luxry, Black ze skora nie wystepuje wogole. Do FSporta mozna dokupic jako opcje naturalna tapicerke skorzana w stylu F Sport bez uwzglednienia jej zakresu, ale jako, ze w sklad pakietu Fuji wchodzi naturalna tapicerka skorzana o poszerzonym zakresie nalezy przypuszczac, ze bez Fuji pokrywa tylko czesciowo fotele. Niewiadoma jest jeszcze jedna - w Prestige skora Luxry wystepuje w trzech wariantach kolorystycznych i z jednym typem wykonczenia wnetrza. Jednak w tym przypadku kazdy wariant koloru tapicerki ma swoja ceferke. Zadna z nich nie jest wyjasniona. Moim zdaniem te cyferki tycza sie albo kolorystki fragmentow deski rozdzielczej albo wrecz koloru calej deski rozdzielczej (w Japonii od poczatku produkcji 3IS dostepna jest nie tylko czarna, ale rowniez bezowa i brazowa deska (nie jej obszycie, tylko tworzywo moze samo w sobie miec takie barwy niczym w starszych Mercedesach, Audi i pewnie wielu innych autach.pss pisze:Gdzie jest info o tych materiałach ?lepsze materiały
Na zdjęciach widać większy wyświetlacz, a tak to pakiet fsport/fimpression.
Z zewnątrz fajną nowością są światła LED, jednak za pewne nie będą podstawowej wersji
- Jubeusz
- Lex user
- Posty: 101
- Rejestracja: 10 wrz 2015, o 00:17
- Model Lexusa: IS300h XE30
- Skąd:: Warszawa-Kabaty
- Kontakt:
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
Jako slowo podsumowania roznic MY17 pozwole sobie nieco przerobic tytul tego watku - CHCE KUPIC IS300h MY17 Prestige i jedyne, co moze mnie przed tym powstrzymac to zakup MY17 Ghibli
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości