Próbowałeś napompować opony? Może im spadło do 2.4 bara i są kapciowate. Spróbuj nadmuchać na 2.9.lexfan pisze:Mam pytanie czy ktos juz przerabial wymiane/zuzycie amorkow?
Od jakiegos czasu mam wrazenie, ze auto zrobilo sie dosc "komfortowe" w porownaniu do tego co bylo kiedys. W przyszlym tygodniu pojade na test amorow, chociaz z doswiadczenia wiem, ze co stacja to komputer pokazuje inaczej.
Z drugiej strony, mozliwe ze to tylko zludzenie, bo nie chce mi sie wierzyc w zuzycie przy 40 tys. km na liczniku.
Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
-
- Lex user
- Posty: 81
- Rejestracja: 28 lis 2015, o 18:25
- Model Lexusa: is200t
- Skąd:: Warszawka
- Kontakt:
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
-
- Lex user
- Posty: 113
- Rejestracja: 5 kwie 2016, o 00:54
- Model Lexusa: IS 200T '16
- Skąd:: 3city
- Kontakt:
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
Od zawsze pompuje na 2.6. To chyba nie to.
- zender
- Lex user
- Posty: 180
- Rejestracja: 6 sty 2014, o 23:35
- Model Lexusa: RC300h
- Skąd:: Sosnowiec
- Kontakt:
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
lexfan pisze:Na tym wlasnie polega premium, na odizolowaniu kierowcy i pasazerow od swiata zewnetrznego. Przyspieszasz, swiat sie rozmywa, a w srodku cisza i spokojnie pijesz kaweM_WOLF pisze:DawidOss ma rację do współczynnika masy/mocy
ale chodzi też o subiektywne odczucia na plecach - tutaj ich brak
jechałem kiedyś ze znajomym w niedaleką trasę i przy jednym wyprzedzaniu się pytam: jak odczuwałeś to wyprzedzanie?
no spokojne
a ja mu odpowiadam, cały proces wyprzedzania był z gazem w podłodze
a nie jeździł on na co dzień szybkim autem
nie wiem czy to celowy zabieg Lexusa czy nieumiejętność ale tak już jest w tym aucie i nigdy nie będzie to demon szos
mnie zupełnie to nie odpowiada - takie zachowanie powinno być w trybie ECO. Po przełączeniu w normal a o sport to już nie wspomnę - wszystkie siły na pokład - co jest możliwe z takiego silnika patrząc na innych producentów
Dokładnie , proponuje 3 niemiecka tam słychać i czuć . Tutaj Japończycy maja inne podejście jedynym się podoba innym mniej hahahah
-
- Lex user
- Posty: 113
- Rejestracja: 5 kwie 2016, o 00:54
- Model Lexusa: IS 200T '16
- Skąd:: 3city
- Kontakt:
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
Ponoc w Mercedesie jest posobnie jak w Lexusie. O Mercu mowi sie, ze to auto dla emeryta i z Lexem jest chyba podobnie
- M_WOLF
- Lex user
- Posty: 37
- Rejestracja: 15 cze 2018, o 17:27
- Model Lexusa: IS 200t
- Skąd:: Kraków
- Kontakt:
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
jednak ja się z tym nie zgadzamzender pisze:lexfan pisze:Na tym wlasnie polega premium, na odizolowaniu kierowcy i pasazerow od swiata zewnetrznego. Przyspieszasz, swiat sie rozmywa, a w srodku cisza i spokojnie pijesz kaweM_WOLF pisze:DawidOss ma rację do współczynnika masy/mocy
ale chodzi też o subiektywne odczucia na plecach - tutaj ich brak
jechałem kiedyś ze znajomym w niedaleką trasę i przy jednym wyprzedzaniu się pytam: jak odczuwałeś to wyprzedzanie?
no spokojne
a ja mu odpowiadam, cały proces wyprzedzania był z gazem w podłodze
a nie jeździł on na co dzień szybkim autem
nie wiem czy to celowy zabieg Lexusa czy nieumiejętność ale tak już jest w tym aucie i nigdy nie będzie to demon szos
mnie zupełnie to nie odpowiada - takie zachowanie powinno być w trybie ECO. Po przełączeniu w normal a o sport to już nie wspomnę - wszystkie siły na pokład - co jest możliwe z takiego silnika patrząc na innych producentów
Dokładnie , proponuje 3 niemiecka tam słychać i czuć . Tutaj Japończycy maja inne podejście jedynym się podoba innym mniej hahahah
dwa auta przed tym IS 200t miałem GS 450h i tam jak gaz wcisnąłem w podłogę to się dużo działo, głowa na zagłówek a pasażerowie: "łooo"
a jednak GS też premium albo bardziej
a RCF nie jest premium albo LC? tam naprawdę dużo się dzieje
Problemem IS jest niedopracowane połączenie silnika ze skrzynią i z pedałem gazu
Ja max moment mam pomiędzy 2600 a 3400 więc daleko tu od obietnic producenta 1650-4400
Tak jak już pisałem kiedyś ten silnik ma zniknąć z IS'a - więc coś jest na rzeczy
W NX jest inna skrzynia i tak bardziej ochoczo samochód reaguje na polecenia kierowcy
w GS200t jest tak samo jak w IS200t
też nie chodzi o to że jednym się bardziej podoba innym mniej - na drodze to widać
Ostatnio zmieniony 31 sie 2018, o 16:55 przez M_WOLF, łącznie zmieniany 1 raz.
- M_WOLF
- Lex user
- Posty: 37
- Rejestracja: 15 cze 2018, o 17:27
- Model Lexusa: IS 200t
- Skąd:: Kraków
- Kontakt:
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
Ostatnio przy spokojnej jeździe prawym pasem autostradą 140-150km/h średnia ze 80 może 100 km wyszła 10,3 - gaz był tylko muskany - no bardziej dziadkowo się już nie dało jechaćWiener pisze:Nie silniki, a lekkie jeździdełka. Na pewno nie samochody o masie ISa, która dla mnie jest zaletą. Nie wiem jak bardzo musieliście pałować te samochody na dotarciu, żeby mieć takie spalania. U mnie przy 80 jest 4.5-5l, przy 140 8-8,5. Ale pierwsze 1500km jeździłem jak dziadek i nie zbliżałem się do 5000rpm.4lolo4 pisze:Cykl Atkinsona włącza się w trybie Eco i Normal automatycznie przy niskich obrotach i niskim/średnim obciążeniu. Zaświeca się wtedy ikonka "Eco" na liczniku. W sport ten cykl nie działa.
Nie ma to natomiast większego znaczenia, bo silniki innych marek bez tego wynalazku mają podobne albo lepsze zużycie paliwa.
Mój IS jest oszczędny jak BMW w dieslu.
Jak zacząłem jechać dynamicznie to było już 14 i nie mniej.
Średnio mam w cyklu mieszanym od 13,6 do 14,7 ostatnio.
No takie spalania to miałem w dużo cięższych samochodach z dużymi benzyniakami
Downsizing generalnie jest pomyłką !
Miało być oszczędniej - nie jest. Miało być mniej spalin - nie jest. A od sierpnia będą dodatkowe filtry cząstek stałych bo małe turbo benzyny "kopcą" bardziej niż duże wolnossaki
- M_WOLF
- Lex user
- Posty: 37
- Rejestracja: 15 cze 2018, o 17:27
- Model Lexusa: IS 200t
- Skąd:: Kraków
- Kontakt:
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
A czy ktoś miał problemy z akumulatorem?
Po 5 dniach postoju w garażu auto nie odpaliło - brak prądu
Zaczynają chyba wychodzić zalety STOP-START
choć ja w 95% czasu mam to wyłączone
ale normalnie tak się śmiałem, że w aucie które nie skończyło trzech lat takie jaja się dzieją
ostatnio pojawia mi się tez napis "non-dedicated battery' i ten system nie działa - to na plus
ale innego dnia już działa, przynajmniej chce
Po 5 dniach postoju w garażu auto nie odpaliło - brak prądu
Zaczynają chyba wychodzić zalety STOP-START
choć ja w 95% czasu mam to wyłączone
ale normalnie tak się śmiałem, że w aucie które nie skończyło trzech lat takie jaja się dzieją
ostatnio pojawia mi się tez napis "non-dedicated battery' i ten system nie działa - to na plus
ale innego dnia już działa, przynajmniej chce
- M_WOLF
- Lex user
- Posty: 37
- Rejestracja: 15 cze 2018, o 17:27
- Model Lexusa: IS 200t
- Skąd:: Kraków
- Kontakt:
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
Panie Kolego, takie rzeczy jak rodzaj asfaltu czy waga kierowcy, zużycie opon i temperatura to mają znaczenie na DUUUŻO wyższym poziomie gdzie mamy czas 3 3,5 czy 4.0 sek do setki.ledziu pisze:A co to znaczy dobry czas??? Tak za bardzo nie kumam ... czyli w klocu 1600kg przy 2,0 silniku i RWD powtarzalne 7s to zły czas???M_WOLF pisze:a to ile razy trzeba próbować, żeby uzyskać dobry czas?
ja próbuję min raz na tydzień i co raz to inaczej. A jeśli producent napisał że 0-100 7,0 sek to powinna nawet małpa wsiąść do auta i za każdym razem mieć 7,0 - takie moje zdanie
IS ma kaprysy - raz szybciej, raz wolniej, w dni parzyste jeszcze inaczej niż w nieparzyste
Jezeli producent napisał ze ma być 7sec to ma być tylko producent nie może przewidzieć tego czy ważysz 80kg czy może 130kg, producent nie może przewidzieć rodzaju asfaltu... do tego masz jeszcze prawa fizyki czyli jest ciepło jest wolniejsza jazda, a co ze zużyciem opon też ma producent przewidzieć...
No tak tylko pewnie te 445nm przy 2k rpm już hulało a w 2,0t pb dopiero się budzi ...niven pisze: miałem kiedyś bmw F20 120d zchipowane na okolice 218koni i 445Nm to tam odczucia były skrajnie odmiennie niż w lexusie- pomijam że auto tańczyło tyłem kiedy tylko człowiek chciał - tutaj natomiast trzeba się o to postarać
No i jak z tym dolotem?
a nie w zwykłym aucie. Poza tym to nie mam problemu z uślizgiem kół.
Dobry czas = to co było napisane w specyfikacji. Miało mieć 7.0 a w serii mam 8.3 może 7.9 jak wieje wiatr
Moje zdenerwowanie bierze się z tego, że nie lubię być oszukiwany (chyba nikt nie lubi)
Poprzednie auta miały zawsze lepiej niż było w specyfikacji. Nowe auto mojej żony też lepiej pojechało do 100 niż deklarował producent.
Przy wyprzedzaniu jest problem bo w IS wszystko (gaz-skrzynia-turbo-silnik) opóźnione, max moment obrotowy w mniej niż połowie przedziału jaki miał być
Wszystko zależy jakie mamy doświadczenia i do czego porównujemy...
-
- Lex Driver
- Posty: 516
- Rejestracja: 2 cze 2016, o 19:25
- Model Lexusa: is200t
- Skąd:: Polska
- Kontakt:
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
to 2.0T ma zniknąć skąd info ?
Ma zniknąć z polskiego rynku jedynie z tego samego powodu dlaczego nie ma 3.5.
Nie spełni norm, a Toyota nie chce przystosowywać go z uwagi na koszty - głównie sprzedają hybrydy.
Nowy IS wychodzi w 2020 i tam ma być 2.4 z turbo + wersja ISF ale nie jest potwierdzony motor.
Na europie na 99,99% nie wejdzie, będzie tylko hybryda
Ma zniknąć z polskiego rynku jedynie z tego samego powodu dlaczego nie ma 3.5.
Nie spełni norm, a Toyota nie chce przystosowywać go z uwagi na koszty - głównie sprzedają hybrydy.
Nowy IS wychodzi w 2020 i tam ma być 2.4 z turbo + wersja ISF ale nie jest potwierdzony motor.
Na europie na 99,99% nie wejdzie, będzie tylko hybryda
- M_WOLF
- Lex user
- Posty: 37
- Rejestracja: 15 cze 2018, o 17:27
- Model Lexusa: IS 200t
- Skąd:: Kraków
- Kontakt:
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
ja słyszałem, że z IS'a ma zniknąć. Ma być tylko 300h.
2.0t ma zostać w NX i RX
2.0t ma zostać w NX i RX
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości