Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
-
- Lex user
- Posty: 38
- Rejestracja: 1 gru 2017, o 22:46
- Model Lexusa: IS 200t
- Skąd:: lubuskie
- Kontakt:
-
- Lex user
- Posty: 21
- Rejestracja: 30 maja 2018, o 11:07
- Model Lexusa: IS 200t
- Skąd:: Elbląg
- Kontakt:
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
O proszę, 5.3 ltr. Da się? Nie rozumiem tych narzekań z litr spalania przy aucie za prawie 200 tys. Taki silnik musi swoje wypić. Jako drugie mam forka XT i w mieście też 12 schodzi. Dla oszczędnych jest Auris hybryda.
-
- Lex Driver
- Posty: 457
- Rejestracja: 4 maja 2013, o 17:00
- Model Lexusa: IS200T
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
czy ktoś jest mi w stanie wyjaśnić
Chcę kupić klocki i tarcze do IS200T w USA
1) wiem że tylne są 1;1 jak auto europejskie
2) mam pytanie co do przednich - w usa rozróżnia się hamulce dla wersji F-SPORT i dla wersji bez F-SPORT - u nas de facto wszystkie hamulce w is200t bez względu na wersje są identyczne - ktoś doradzi jakie brac z uSA?
Chcę kupić klocki i tarcze do IS200T w USA
1) wiem że tylne są 1;1 jak auto europejskie
2) mam pytanie co do przednich - w usa rozróżnia się hamulce dla wersji F-SPORT i dla wersji bez F-SPORT - u nas de facto wszystkie hamulce w is200t bez względu na wersje są identyczne - ktoś doradzi jakie brac z uSA?
-
- Lex Driver
- Posty: 516
- Rejestracja: 2 cze 2016, o 19:25
- Model Lexusa: is200t
- Skąd:: Polska
- Kontakt:
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
Ja już zrobiłem faila zamawiając do 300h jak to strony w USA twierdziły, że są takie same
No ale nie upewniłem się i moja wina.
Generalnie mam auto bez f-sport na 17' i wiem, że jest spora kombinacja.
Zalecane dla tego setupu są:
Na przód:
lewa nacinana 126.44184L 1 037,24 zł
prawa nacinana 126.44185R 1 037,24 zł
klocek Street(ceramiczno-metaliczne) 308.11180 385,80 zł
klocek Sport(ceramiczno-kevlarowe, mało pylące) 309.11180 476,66 zł
i
tarczobęben tył
nacinane 126.44189SL/SR 770,43 zł sztuka
Ceny kosmos w polskim stoptech + po tym, że nie chcieli moich z 300h to olałem ich.
Same numery OEM na podstawie VIN może załatwić ASO np. szczecin nie robi problemu i podadzą przez telefon.
Skąd zamawiasz ? może się podepnę
No ale nie upewniłem się i moja wina.
Generalnie mam auto bez f-sport na 17' i wiem, że jest spora kombinacja.
Zalecane dla tego setupu są:
Na przód:
lewa nacinana 126.44184L 1 037,24 zł
prawa nacinana 126.44185R 1 037,24 zł
klocek Street(ceramiczno-metaliczne) 308.11180 385,80 zł
klocek Sport(ceramiczno-kevlarowe, mało pylące) 309.11180 476,66 zł
i
tarczobęben tył
nacinane 126.44189SL/SR 770,43 zł sztuka
Ceny kosmos w polskim stoptech + po tym, że nie chcieli moich z 300h to olałem ich.
Same numery OEM na podstawie VIN może załatwić ASO np. szczecin nie robi problemu i podadzą przez telefon.
Skąd zamawiasz ? może się podepnę
-
- Lex Driver
- Posty: 457
- Rejestracja: 4 maja 2013, o 17:00
- Model Lexusa: IS200T
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
na Ebayu ale niekoniecznie stoptecha stad pytanie które przednie w usa pasuja do wersji europejskiej bo w usa rozrzniamy przod dla f sport i przod dla całej reszty
-
- Lex Driver
- Posty: 516
- Rejestracja: 2 cze 2016, o 19:25
- Model Lexusa: is200t
- Skąd:: Polska
- Kontakt:
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
Różnica między F-sport, a zwykłym to rozmiar tarczy, felga 17' ma 296, a większe 334mm.
Jednak myk jest taki, że te "konfiguratory" źle pokazują tarcze ale do 200t wchodzą z is350 ( potwierdzone w ASO ) i generalnie można takich szukać.
Druga sprawa, że tyłu nikt nie robi inny niż Stoptech, Textar ( OEM ) i jakiś chińczyk jest "blue coś tam".
Ja szukałem i zwątpiłem, bo został Stoptech + nikt w europie nie ma tych do 200t i trzeba brać z USA.
Te które mi podali w stoptech.pl to na katalogu https://stoptech.centriccatalog.com/ :
StopTech Brake Rotors StopTech Sport Cryo Slotted - Left Convertible USA Spec Front Left
126.44184CSL
Jednak myk jest taki, że te "konfiguratory" źle pokazują tarcze ale do 200t wchodzą z is350 ( potwierdzone w ASO ) i generalnie można takich szukać.
Druga sprawa, że tyłu nikt nie robi inny niż Stoptech, Textar ( OEM ) i jakiś chińczyk jest "blue coś tam".
Ja szukałem i zwątpiłem, bo został Stoptech + nikt w europie nie ma tych do 200t i trzeba brać z USA.
Te które mi podali w stoptech.pl to na katalogu https://stoptech.centriccatalog.com/ :
StopTech Brake Rotors StopTech Sport Cryo Slotted - Left Convertible USA Spec Front Left
126.44184CSL
-
- Lex Driver
- Posty: 457
- Rejestracja: 4 maja 2013, o 17:00
- Model Lexusa: IS200T
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
Czyli do polskiego Is200t trzeba szukać tej od F soorta bo jest 334
-
- Lex Driver
- Posty: 516
- Rejestracja: 2 cze 2016, o 19:25
- Model Lexusa: is200t
- Skąd:: Polska
- Kontakt:
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
nie no dobra, ja już się zamieszałem i wyszło, że konfiguratory się mylą, a te mniejsze ma tylko hybryda i stare 250.
IS w każdej wersji 2.0 ma 334 tak samo jak 3.5
OEM 43512-22260 43516-22010
Tyłu do 200t nikt nie robi oprócz blueprint ( bez zabezpieczenia korozyjnego ), OEM i Stoptech.
Stoptecha ciężko dorwać i jedyna sensowna opcja to OEM czyli Textar.
IS w każdej wersji 2.0 ma 334 tak samo jak 3.5
OEM 43512-22260 43516-22010
Tyłu do 200t nikt nie robi oprócz blueprint ( bez zabezpieczenia korozyjnego ), OEM i Stoptech.
Stoptecha ciężko dorwać i jedyna sensowna opcja to OEM czyli Textar.
-
- Lex user
- Posty: 113
- Rejestracja: 5 kwie 2016, o 00:54
- Model Lexusa: IS 200T '16
- Skąd:: 3city
- Kontakt:
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
Na tym wlasnie polega premium, na odizolowaniu kierowcy i pasazerow od swiata zewnetrznego. Przyspieszasz, swiat sie rozmywa, a w srodku cisza i spokojnie pijesz kaweM_WOLF pisze:DawidOss ma rację do współczynnika masy/mocy
ale chodzi też o subiektywne odczucia na plecach - tutaj ich brak
jechałem kiedyś ze znajomym w niedaleką trasę i przy jednym wyprzedzaniu się pytam: jak odczuwałeś to wyprzedzanie?
no spokojne
a ja mu odpowiadam, cały proces wyprzedzania był z gazem w podłodze
a nie jeździł on na co dzień szybkim autem
nie wiem czy to celowy zabieg Lexusa czy nieumiejętność ale tak już jest w tym aucie i nigdy nie będzie to demon szos
mnie zupełnie to nie odpowiada - takie zachowanie powinno być w trybie ECO. Po przełączeniu w normal a o sport to już nie wspomnę - wszystkie siły na pokład - co jest możliwe z takiego silnika patrząc na innych producentów
-
- Lex user
- Posty: 113
- Rejestracja: 5 kwie 2016, o 00:54
- Model Lexusa: IS 200T '16
- Skąd:: 3city
- Kontakt:
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
Mam pytanie czy ktos juz przerabial wymiane/zuzycie amorkow?
Od jakiegos czasu mam wrazenie, ze auto zrobilo sie dosc "komfortowe" w porownaniu do tego co bylo kiedys. W przyszlym tygodniu pojade na test amorow, chociaz z doswiadczenia wiem, ze co stacja to komputer pokazuje inaczej.
Z drugiej strony, mozliwe ze to tylko zludzenie, bo nie chce mi sie wierzyc w zuzycie przy 40 tys. km na liczniku.
Od jakiegos czasu mam wrazenie, ze auto zrobilo sie dosc "komfortowe" w porownaniu do tego co bylo kiedys. W przyszlym tygodniu pojade na test amorow, chociaz z doswiadczenia wiem, ze co stacja to komputer pokazuje inaczej.
Z drugiej strony, mozliwe ze to tylko zludzenie, bo nie chce mi sie wierzyc w zuzycie przy 40 tys. km na liczniku.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości