Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi

Wszelkie informacje na temat zakupu modelu IS

Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi

Postprzez cardiologist » 31 gru 2017, o 14:00

Sorry ale ja nic nie słyszę. Na zimnym silniku gwizda turbina i to wyjątkowo głośno, po złapaniu temperatury roboczej jak dla mnie (nawet w tych przedziałach prędkości obrotowych ) silnik pracuje aksamitnie a turbina jest niesłyszalna. Drze się w wniebogłosy po kickdownie ale to akurat mnie się podoba. Co do wyciszenia, zgadza się silnika nie słychać i ogólnie jest lepiej niż w innych autach tej klasy ale prawdziwa cisza zaczyna się dopiero w GS-ie. Mnie najbardziej irytują odgłosy toczenia opon (Yokohama, na zimowych Nokianach jest trochę lepiej). Zresztą opisują to nawet w teście top gear jako jedna z wad auta: "Too much road and wind noise."

https://www.topgear.com/car-reviews/lexus/is
Avatar użytkownika
cardiologist
Lex user
 
Posty: 41
Dołączył(a): 9 maja 2017, o 09:21
Model Lexusa: IS 200t
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Katowice

Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi

Postprzez pytlu » 31 gru 2017, o 15:37

Widocznie mam problem w swoim egzemplarzu, co do opon to rzeczywiście są głośne a zimówki good year- cichutkie, póki co odpuszczam temat buczenia zgłoszę to Jesxxse raz na przeglądzie po 30 tys km- być może coś znajda , to dam znać....No Bo chyba nie skrzynia przy tym przebiegu i marce...
pytlu
Nowy lex user
 
Posty: 9
Dołączył(a): 6 gru 2017, o 12:32
Model Lexusa: is200t
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: szczecin

Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi

Postprzez niven » 1 sty 2018, o 16:21

Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć ze poziom wyciszenia w IS jest wyższy lub równy BMW 5 f10 i przewyższa k niebo bmw 1 f20 i bmw 3 f30
niven
Lex user
 
Posty: 174
Dołączył(a): 4 maja 2013, o 17:00
Model Lexusa: IS200T
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi

Postprzez LukaszGen » 2 sty 2018, o 08:15

dev napisał(a):Cześć,

Dzięki za odpowiedź. Tego się właśnie obawiałem, że z tyłu jest mało miejsca. Chociaż i tak przez najbliższe 4-5lat będę woził tam tylko malucha w foteliku. Mimo wszystko auto strasznie mi się podoba. Również patrzyłem na A4, ale miałem wrażenie, że cenowo wychodzi dużo gorzej niż lexus. Prawdopodobnie i tak będę się umawiał na jazdy testowe i z audi i z lexusem, ale póki co chciałem się tylko zorientować wsród użytkowników jakie mają opinie.

Co do komentarza odnośnie użwanych samochodów zgadzam się w 100%, osobiście preferowałbym jednak nowe, ale wolałem zapytać, bo może auta z takich stron są bardziej pewniejsze. A co do zakupu to raczej będę uderzał w wynajem długoterminowy na firmę (sprawy podatkowe wychodzą korzystniej niż przy zakupie za gotówkę) i po 3 latach sobie zdecyduję czy oddaje samochód czy wykupuje.


Audi przy dobrych zniżkach wychodzi podobnie. Jeśli zdecydowałbyś się na audi mogę dowiedzieć się o rabaty.
Co do spraw podatkowych i wynajmu, policz dokładnie i rozważ opcje. Przerabiałem to i wg mnie bardziej opłaca się leasing, a wykup po wynajmie już totalnie jest nieopłacalny.
Co do NX`a finansowo wychodzi drożej niż IS i osobiście nie polecam. Mam w rodzinie jedną sztukę i o wiele bardziej wolę jeździć np. IS`em.

pytlu napisał(a):Problem z tym buczeniem wcale nie jest rozwiązany- zgłosiłem to w Aso i wymienili mi zawór od turbo- na początku byłem zadowolony ale to przez to ze teraz szybko przyspiesza w zakresie 2000-3000 i po prostu krócej trwa ten nieprzyjemny dźwięk- jednak gdy specjalnie jeżdżę w zakresie 2200-2600 to słychać go dalej...


Też mam jak to nazywasz buczenie, ale wg mnie jest to raczej mruczenie silnika i jest to zabieg celowy.

niven napisał(a):Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć ze poziom wyciszenia w IS jest wyższy lub równy BMW 5 f10 i przewyższa k niebo bmw 1 f20 i bmw 3 f30


Zgadzam się w pełni. W aucie jest dużo ciszej niż w BMW 520d f10, Mercedesie C200 w205, przepaść względem 1 f20 i 3 f30.
Oczywiście koła słychać, ale może u mnie to kwestia felg 18. Jeśli komuś bardzo to przeszkadza można wyciszyć nadkola i podłogę.
Avatar użytkownika
LukaszGen
Nowy lex user
 
Posty: 10
Dołączył(a): 30 sty 2017, o 16:00
Lokalizacja: Warszawa
Model Lexusa: IS200t
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi

Postprzez niven » 4 sty 2018, o 10:41

uważacie że warto zainwestować 250 dolarów z zimny dolot firmy INJEN?

Wg producenta daje 14 koni i 14 Nm - nie wiem ile można w to wierzyć (wykres jest)

Wydaje się że 14 koni bez ruszania ECU za ok 800zł to nie najgorszy deal

Ktoś coś w tym temacie?
niven
Lex user
 
Posty: 174
Dołączył(a): 4 maja 2013, o 17:00
Model Lexusa: IS200T
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi

Postprzez 4lolo4 » 4 sty 2018, o 11:57

niven napisał(a):uważacie że warto zainwestować 250 dolarów z zimny dolot firmy INJEN?

Wg producenta daje 14 koni i 14 Nm - nie wiem ile można w to wierzyć (wykres jest)

Wydaje się że 14 koni bez ruszania ECU za ok 800zł to nie najgorszy deal

Ktoś coś w tym temacie?


Też jestem ciekaw, ale wydaje mi się, że 14 koni może być lekko na wyrost. Podczas jazdy powietrze na pewno trochę lepiej opływa silnik niż na hamowni, więc pewnie i różnica jest mniejsza.
Posiłkując się tabelkami (np. https://www.engineeringtoolbox.com/air- ... d_853.html), dla deklarowanego przyrostu 5,7%, zakładając liniowe przełożenie ilości powietrza na moc, temperatura musiałaby spaść o ok. 16 stopni.
Nie wydaje mi się to osiągalne poza hamownią. Pewnie oprócz obniżenia temperatury poprawia się też przepływ, więc 5% jest teoretycznie możliwe, ale realnie pewnie będzie to bardziej 3%.

Najlepiej byłoby porównać przyśpieszenie przed i po wymianie dolotu, żeby ocenić czy jest jakakolwiek różnica podczas normalnej jazdy. Ja jeszcze nie znalazłem nigdzie takiego porównania.
Avatar użytkownika
4lolo4
Lex user
 
Posty: 39
Dołączył(a): 9 kwi 2016, o 17:18
Model Lexusa: IS 200T
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków

Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi

Postprzez Dawid0ss » 4 sty 2018, o 12:04

niven napisał(a):uważacie że warto zainwestować 250 dolarów z zimny dolot firmy INJEN?

Wg producenta daje 14 koni i 14 Nm - nie wiem ile można w to wierzyć (wykres jest)

Wydaje się że 14 koni bez ruszania ECU za ok 800zł to nie najgorszy deal

Ktoś coś w tym temacie?

Zią, bądźmy szczerzy, wydasz siano a różnicy nie poczujesz. Imo gra kompletnie nie warta świeczki. Pzdr
Moja maszynka - IS 200 Turbo mk1 http://www.lexus-forum.pl/viewtopic.php?t=8932
Avatar użytkownika
Dawid0ss
Lex Master
 
Posty: 1691
Dołączył(a): 14 sty 2013, o 12:46
Model Lexusa: IS 200 Turbo mk1 (link w stopce)
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi

Postprzez niven » 4 sty 2018, o 12:09

biorąc pod uwagę że BMW 328i przyspiesza do setki z tym silnikiem w 5,8 a tu w 7 sekund to nawet 0,2 uzyskane takim dolotem (o ile są realne) to sporo - i w sumie bez ryzyka dla silnika bo bez ingerencji w ECU - pytanie tylko czy taki przyrost jest realny
niven
Lex user
 
Posty: 174
Dołączył(a): 4 maja 2013, o 17:00
Model Lexusa: IS200T
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi

Postprzez 4lolo4 » 4 sty 2018, o 14:04

niven napisał(a):biorąc pod uwagę że BMW 328i przyspiesza do setki z tym silnikiem w 5,8 a tu w 7 sekund to nawet 0,2 uzyskane takim dolotem (o ile są realne) to sporo - i w sumie bez ryzyka dla silnika bo bez ingerencji w ECU - pytanie tylko czy taki przyrost jest realny


To kiepskie przyśpieszenie jest przede wszystkim spowodowane tym, że na pierwszym biegu nie idzie od razu. Z wyłączonym ESP zrobiłem bodajże 6,3 wg GPS (screena wrzucałem na wcześniejszych stronach). Tak jak to już było wcześniej mówione - działanie skrzyni mogłoby być lepsze.
Ciekaw jestem, czy ta nowa 10 biegowa jest lepsza?
Avatar użytkownika
4lolo4
Lex user
 
Posty: 39
Dołączył(a): 9 kwi 2016, o 17:18
Model Lexusa: IS 200T
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków

Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi

Postprzez ledziu » 4 sty 2018, o 14:22

niven napisał(a):biorąc pod uwagę że BMW 328i przyspiesza do setki z tym silnikiem w 5,8 a tu w 7 sekund to nawet 0,2 uzyskane takim dolotem (o ile są realne) to sporo - i w sumie bez ryzyka dla silnika bo bez ingerencji w ECU - pytanie tylko czy taki przyrost jest realny

Już widzę wychwycenie różnicy 0,2s :biggrin2:

Co do wykresów injen to już robiłem testy i w przypadku 3uz który fakt że jest n/a można sobie wsadzić w d... :biggrin2:
ledziu
Lex Master
 
Posty: 1645
Dołączył(a): 23 sie 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pol

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Lexus IS

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości