Strona 2 z 3

Re: Hak do LS400 UCF20 I i II

: 20 sty 2017, o 15:59
autor: moginsk
sebek8888 pisze:
moginsk pisze:Nie sprawdzałem zarówno czy jest dostępny i czy pasuje.

Czy ktoś pomoże w dobraniu haka do LS400 UCF20 I?

Z góry dziękuję bardzo!

Michał
http://www.hakpol.pl

Zadzwon tu
Dzięki!
Firmę znałem i sprawdzałem dostępność haka w ich ofercie wcześniej - bez skutku...
Ale zadzwoniłem i okazuje się, że istnieje możliwość wykonania haka na zamówienie... Mam dzwonić i rozmawiać z Inżynierem w poniedziałek (!)

Pozdrawiam,

Michał

Re: Hak do LS400 UCF20 I i II

: 20 sty 2017, o 17:08
autor: tjea
Ja też szukam haka do LS 400 z 1998r. Jak będziesz coś wiedział daj znać jaki ci zaproponowali, wypinany czy stały i w jakiej cenie. Może ktoś z forumowiczów będzie chciał jeszcze taki hak. Ja poszukuje wypinanego i zastanawiam się nad przeróbką haka od toyoty camry (hak firmy steinhof T-107). Jakby robili dla nas kilka sztuk może cena byłaby niższa. Jak by był wypinany np. podobny do tego steinhofa to ja jestem chętny.

Pozdrawiam Jacek.

Re: Hak do LS400 UCF20 I i II

: 21 sty 2017, o 06:23
autor: sebek8888
moginsk pisze:
sebek8888 pisze:
moginsk pisze:Nie sprawdzałem zarówno czy jest dostępny i czy pasuje.

Czy ktoś pomoże w dobraniu haka do LS400 UCF20 I?

Z góry dziękuję bardzo!

Michał
http://www.hakpol.pl

Zadzwon tu
Dzięki!
Firmę znałem i sprawdzałem dostępność haka w ich ofercie wcześniej - bez skutku...
Ale zadzwoniłem i okazuje się, że istnieje możliwość wykonania haka na zamówienie... Mam dzwonić i rozmawiać z Inżynierem w poniedziałek (!)

Pozdrawiam,

Michał
Moj kolega tam pracuje i wspominal wlasnie ze czasem robia na zamowienie:)

Re: Hak do LS400 UCF20 I i II

: 21 sty 2017, o 11:49
autor: moginsk
@sebek888
@tjea

Dzięki raz jeszcze - dam znać w poniedziałek.
Ale mają reorganizację produkcji i takie zlecenie mogą przyjąć dopiero w maju...

Znalazłem w międzyczasie takie haki - cena wysoka ale są.

Ciekaw jestem ile będą chcieli w hakpolu... - może ktoś jeszcze z forumowiczów by sie podłączył do nas i byłoby taniej.
https://www.hakihol.pl/hak-holowniczy-s ... 691-1.html

Na tej stronie pod zdjęciami produktu jest po prawej stronie zakładka Instrukcje montażu - warto pobrać i zobaczyć jak wyhląda taki hak. I widzę tjea, że ten który podałeś różni się mocno i zakres przeróbek będzie duży.

Re: Hak do LS400 UCF20 I i II

: 21 sty 2017, o 19:31
autor: tjea
Faktycznie hak od Camry wymaga przeróbek ale ja myślę o wymianie tylnej belki która jest pod zderzakiem na belkę od haka aby nie dociążać tyłu samochodu o kolejne 20kg. tym bardziej że we wnęce po kole zapasowym mam butle z gazem. Czy ktoś już taką opcje rozważał.

Pozdrawiam Jacek.

Re: Hak do LS400 UCF20 I i II

: 23 sty 2017, o 16:26
autor: moginsk
Jest po rozmowie z Inżynierem z Hakpolu. Hak wykonają - cena 800-1000zł z montażem... więc tanio nie jest... Przy kilku sztukach nie będzie taniej... Prosili o wysłanie maila z zapytaniem - odpiszą precyzyjnie z ceną i terminem - obecnie mają przerwę technologiczną i nie przyjmują zleceń.

Zastanawiam się czy zlecać im czy kupić hak, który linkowałem powyżej.

Pozdrawiam

Michał

Re: Hak do LS400 UCF20 I i II

: 27 cze 2017, o 03:29
autor: Yoshi323
moginsk pisze:@Yoshi323
Czy mógłbyś napisać od jakiego modelu i z którego roku produkcji Camry pochodzi Twój hak?
Dzięki za informację!

Michał
Niestety nie mam pojęcia.

Re: Hak do LS400 UCF20 I i II

: 29 paź 2017, o 16:01
autor: tjea
Dla zainteresowanych jak można dorobić hak do ls 1998r za niewielkie pieniądze wkładając dużo pracy.
Jako baza posłużył mi hak od mercedesa C Klasa W202 sedan z 1996-2001r zdjęcia w załączeniu.

Re: Hak do LS400 UCF20 I i II

: 29 paź 2017, o 16:15
autor: tjea
Ciąg dalszy montażu haka do ls 400.
Obcinamy końcówki belki na odpowiednią długość ( dbając aby hak wypadał w środku samochodu ) dorabiając wcześniej uchwyty z rury kwadratowej 120x120x8 ( Ja wybrałem rurę bo jest odpowiedni łuk gięcia i nie jest potrzebna giętarka ). Zdjęcia w załączeniu.

Re: Hak do LS400 UCF20 I i II

: 29 paź 2017, o 16:38
autor: tjea
Ciąg dalszy montażu haka ls400 .
Montujemy do oryginalnych punktów mocowań haka przewidzianych przez lexusa. Demontujemy wcześniej uszy zaczepów z obu stron przekładając uchwyty do mocowania rury wydechowej ( spawamy dwie śruby na te uchwyty). Belka haka powinna być jak najbliżej belki tylnej zderzaka ( belkę zderzaka podcinamy na środku aby wypust w belce haka który jest na środku wszedł w belkę zderzaka ). W zderzaku wycinamy otwór na wpięcie haka i gniazda. Wpinamy hak, podpinamy gniazdo do instalacji jedziemy na przegląd, do wydziału komunikacji i gotowe. Zdjęcia w załączeniu.