[RX] KROPLE WODY W REFLEKTORZE KSENONOWYM by sukhoi22

Problemy dotyczące modelu RX
ODPOWIEDZ
sukhoi22

[RX] KROPLE WODY W REFLEKTORZE KSENONOWYM by sukhoi22

Post autor: sukhoi22 »

Czy można próbować oczyścić reflektor ksenonowy w RX -ie z kropelek wody wewnątrz klosza? Proszę o porady w tym temacie. Kropel jest na tyle dużo że powodują załamanie światła.
kamilb
Lex user
Posty: 170
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:10
Model Lexusa: GS-F
Skąd:: Łomianki
Kontakt:

Re: [RX] KROPLE WODY W REFLEKTORZE KSENONOWYM by sukhoi22

Post autor: kamilb »

Wyciągnij reflektor i dokładnie obejrzyj czy nie ma gdzieś jakiegoś pęknięcia bo gdzieś ta woda musiała się dostawać. Kropelki w środku spróbuj wysuszyć suszarką, możesz też rozkleić reflektor i go powycierać, tak to sie robi w ISie http://www.lexus.pun.pl/viewtopic.php?id=126 podejrzewam, że w RXie będzie podobnie

kamilb
Awatar użytkownika
czaplon
Lex user
Posty: 134
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:33
Model Lexusa: IS 200
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Re: [RX] KROPLE WODY W REFLEKTORZE KSENONOWYM by sukhoi22

Post autor: czaplon »

mi też właśnie jeden ksenon paruje. Ja wysuszyłem reflektor po prostu włączając wszystkie światła (nawet kierunki) aby nagrzać klosz i otworzyłem tylne denka (te przy kablach), żeby zapewnić cyrkulację powietrza. Po około pół godziny (zapalony silnik) reflektor był suchutki. Potem objechałem delikatnie silikonem boczną część lampy (bez wyjmowania) i zostawiłem do wyschnięcia. Jak na razie jest dużo lepiej, ale będę musiał gdzieniegdzie poprawić moje silikonowe uszczelnienie, bo nadal w kilku miejscach jest widoczna para. Mam nadzieję, że to wystarczy, bo chciałbym uniknąć wyjmowania i rozklejania lampy.

Pozdrawiam

Ostatnio edytowany przez czaplon (2010-07-31 14:16:27)
Awatar użytkownika
janasek
Lex Master
Posty: 1516
Rejestracja: 3 paź 2010, o 15:21
Model Lexusa: SC 400
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: [RX] KROPLE WODY W REFLEKTORZE KSENONOWYM by sukhoi22

Post autor: janasek »

Suszenie reflektorów na długich światłach jest najsensowniejsze. Fabrycznie w większości klosze nie są szczelne, mają technoligiczne otwory przez które następuje wymiana powietrza. Uszczelnianie sylikonem może troche pomoże ale wydaje mi się że na krótką metę.

Według ASO jest to normalne zjawisko przyrodnicze i parujących reflektórów w auach na gwarancji nie chcą wymieniać, chociaż czasmi po dłuższych negocjacjach udaje się to wyegzekfować w ramach tzw. "gestu handlowego" producenta.

Pozdro
Luxusem jadę... :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „RX”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości