Mam pytanie jekie polecacie tarcze i klocki do RX 350 2009 USA .Zrobiłem dopiero 20000 km prawie wszystko w trasie a ostanio po postoju w garażu
ponad 2 tygodnie (koniec zimy wilgoć i sól) przy hamowaniu zaczeło bić na kierownicy więc nie wiem czy to korozja czy sie tarcze zwichrowały.Moze wystarczy przetoczyć ? Czy czeka mnie wymiana a moze rdza sie zetrze i bedzie OK .I jeszcze jedno pytanie jeśli bym toczył to czy lepiej toczyć na aucie czy może zdjąć i przetoczyć na zwykłej tokarce .
Hamulce do RX 350
-
- Nowy lex user
- Posty: 6
- Rejestracja: 12 mar 2012, o 13:21
- Model Lexusa: RX 350
- Skąd:: Kraków
- Kontakt:
- Mariano
- Lex user
- Posty: 152
- Rejestracja: 23 paź 2011, o 19:05
- Model Lexusa: Był IS200 jest GS430
- Skąd:: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: Hamulce do RX 350
jak przed odstawieniem do garazu było ok to proponuje rozebrać i zobaczyć co się stało,
jak są dość grube można toczyć nie ważne jakim sposobem tylko za ile....
z dobrych zamienników polecam bosch i trw
jak są dość grube można toczyć nie ważne jakim sposobem tylko za ile....
z dobrych zamienników polecam bosch i trw
DIESEL AUTORYZOWANY SERWIS DELPHI, NAPRAWY UKŁADÓW WTRYSKOWYCH DIESEL WSZYSTKICH MAREK
- janasek
- Lex Master
- Posty: 1516
- Rejestracja: 3 paź 2010, o 15:21
- Model Lexusa: SC 400
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Hamulce do RX 350
Od wilgoci i soli tarcze się nie zwihrują. Nie wjechałeś w jakąś kałużę po lepszym hamowaniu? A ile auto w sumie ma przebiegu? Najlepiej kupić nowe ale zamiennik, natomiast jeżeli już chcesz toczyć to koniecznie zdejmij i na maszynę, bedzie to dużo bardziej prezycyjnie wykonana robota.
Pozdro
Pozdro
Luxusem jadę...
-
- Lex user
- Posty: 106
- Rejestracja: 22 lip 2011, o 16:12
- Model Lexusa: RX400h - był. Ale się zbył.
- Skąd:: Katowice
- Kontakt:
Re: Hamulce do RX 350
Nie tocz tarcz! Nigdy! Zawsze bedzie jakies ale.
Poza tym to ciezkie auta i wiele zamiennikow nie daje rady.
Tarcze/klocki zawsze staram sie miec orginalne. W niemieckich szukam oem (np. klocki jurid polowa ceny a wyrob taki sam). W Lexie nie mam pojecia ale na pewno sie znajdzie na alledrogo.
W pierwszej kolejnosci sprawdz wywazenie kol. U mnie w 99% przypadkow brudne/niewywazone kola daja efekt bicia przy 90-120 km/h poglebiany lekkim hamowaniem.
Przy standardowych ukladach hamulcowych krzywe tarcze daja pulsowanie pedalu hamulca. W starszych ukladach wieksze w nowych minimalne ale jednak.
Zadzylo mi sie tez kiedys , ze lekko sie zbieznosc przestawila. Do tego amorki juz nie byly super i troszke pozabkowalo opone + delikatnie scielo. Efekt bicia byl taki jak z tarcz.
Poza tym to ciezkie auta i wiele zamiennikow nie daje rady.
Tarcze/klocki zawsze staram sie miec orginalne. W niemieckich szukam oem (np. klocki jurid polowa ceny a wyrob taki sam). W Lexie nie mam pojecia ale na pewno sie znajdzie na alledrogo.
W pierwszej kolejnosci sprawdz wywazenie kol. U mnie w 99% przypadkow brudne/niewywazone kola daja efekt bicia przy 90-120 km/h poglebiany lekkim hamowaniem.
Przy standardowych ukladach hamulcowych krzywe tarcze daja pulsowanie pedalu hamulca. W starszych ukladach wieksze w nowych minimalne ale jednak.
Zadzylo mi sie tez kiedys , ze lekko sie zbieznosc przestawila. Do tego amorki juz nie byly super i troszke pozabkowalo opone + delikatnie scielo. Efekt bicia byl taki jak z tarcz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości