Brak komforu jazdy
-
- Nowy lex user
- Posty: 9
- Rejestracja: 29 kwie 2019, o 14:41
- Model Lexusa: RX400H
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Brak komforu jazdy
Witam. Lexusa RX400H 2007 r. kupiłem 3 miesiące temu. Przebieg 105 000 km. Serwisowany co roku. Lekko stuknięty w przód. Zafascynowany samochodem nie zwróciłem uwagi na pewien mankament. Dopiero teraz jak już się trochę oswoiłem zaczyna mi przeszkadzać brak komfortu jazdy a mianowicie trochę drga przy różnych prędkościach. Czym szybciej tym bardziej. Zamówiłem miesiąc temu nowe felgi i opony nokiany 18 nówka. Trzy razy wywarzane u różnych mechaników. Zauważyłem, że przy dolach słychać stuk przy lewym kole. Mechanik powiedział że 90 % amortyzator ale nie może wzbudzić tego stuku na podnośniku. Czy to może on powodować ten dyskomfort ?. Umówiłem wizytę w Wawie w GT4 i jeszcze u innych fachowców od Japończyków. Tylko terminy w przyszłym miesiącu. Zastanawiam się też nad zbieżnością 3D koło Marek w Wawie. Samochód rewelacja ale w takiej klasie chyba nie powinno tak być. Jeździłem z kolegą jego Raw4 sprawdzić że może to stan dróg i w każdym aucie tak jest. Drga ale u niego mniej. Może ktoś takie coś przerabiał. Pozdrawiam wszystkich użytkowników tego wozu. PS. Dodam, że moje Mondeo 2001 rok płynie.
-
- Lex user
- Posty: 83
- Rejestracja: 28 maja 2014, o 12:30
- Model Lexusa: gs430
- Skąd:: podkarpacie
- Kontakt:
Re: Brak komforu jazdy
Drga Ci kierownica czy całe auto?
Żeby wykluczyć koła, jedź do jakiegoś dobrego warsztatu wulkanizacyjnego, takiego który ma np. maszynę Hunter i oferuje "test drogowy" (na youtube znajdziesz więcej info na ten temat).
Piszesz, że kupiłeś nowe felgi. Otwór centralny się zgadza? Jeśli otwór centralny jest inny, masz dobrze dobrane pierścienie centrujące?
Jeśli powyżej wszystko jest idealnie, to zostaje Ci do diagnozy zawieszenie i układ kierowniczy.
Żeby wykluczyć koła, jedź do jakiegoś dobrego warsztatu wulkanizacyjnego, takiego który ma np. maszynę Hunter i oferuje "test drogowy" (na youtube znajdziesz więcej info na ten temat).
Piszesz, że kupiłeś nowe felgi. Otwór centralny się zgadza? Jeśli otwór centralny jest inny, masz dobrze dobrane pierścienie centrujące?
Jeśli powyżej wszystko jest idealnie, to zostaje Ci do diagnozy zawieszenie i układ kierowniczy.
-
- Nowy lex user
- Posty: 9
- Rejestracja: 29 kwie 2019, o 14:41
- Model Lexusa: RX400H
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: Brak komforu jazdy
O tej maszynie nie pomyślałem. Ale jak kupiłem był na zimówkach i na innych felgach i chyba też drgało. Ale zwrócę uwagę na sprawdzenie tych pierścieni i otworów w felgach w jakieś dobrej firmie. Kierownica nie drga może troszkę, najbardziej czuć na siedzeniu drgania. Dzięki za podpowiedź.
-
- Lex Driver
- Posty: 415
- Rejestracja: 25 lis 2018, o 14:21
- Model Lexusa: GS 300
- Skąd:: Mazowieckie
- Kontakt:
Re: Brak komforu jazdy
Amortyzatory masz pneumatyczne czy zwykłe?
Jeśli chodzi o sam stuk to mechanik może mieć rację,tylko drgania mi nie pasują
Jeśli chodzi o sam stuk to mechanik może mieć rację,tylko drgania mi nie pasują
-
- Nowy lex user
- Posty: 16
- Rejestracja: 25 maja 2018, o 23:28
- Model Lexusa: IS300 SC
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: Brak komforu jazdy
Zanim wejdziesz w koszty związane z kołami, oponami etc. sprawdź układ przeniesienia napędu.
Mam co prawda ISa ale problem drgań załatwiła wymiana wału napędowego.
Mam co prawda ISa ale problem drgań załatwiła wymiana wału napędowego.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości