Strona 9 z 9

Re: [3UZ-FE] Luz zaworowy

: 23 sie 2022, o 00:07
autor: Slawoj007
Witam, niedawno stałem się posiadaczem ls430 który na gazie przelatał około 200 tysiecy. Wszyscy zawsze twierdzą, że zawory osiadają i luz się zmniejsza, a u mnie w tej chwil luz wynosi na dolotowych-0,3 a na wydechowych - 0,5 co sądzicie o takim stanie rzeczy? Olej czysciutki wszystko działa jak należy tylko troche głośno chodzi. Co najlepsze pod maską jest niemiecka naklejka a na niej data 05.2019 i napisane jakie były luzy zaworowe odpowiednio 0.3 i 0.5 czyli takie jak teraz.

Re: [3UZ-FE] Luz zaworowy

: 23 sie 2022, o 00:41
autor: owczar
Od 2019 przelatal 200tys na LPG?

Głośno chodzi, bo luzy są zbyt duże. Szczególnie na wydechu.

Re: [3UZ-FE] Luz zaworowy

: 23 sie 2022, o 17:45
autor: Slawoj007
Od poczadku założenia gazu przelatal 200 tys.
Zastanawiajace jest to że jest pod maską taka wlepka o stanie luzów zaworowych i tylko tyle nikt ich nie wyregulowal tylko dał naklejkę. Pytanie jakie mnie nurtuje to dlaczego luz się tak powiekszył?

Re: [3UZ-FE] Luz zaworowy

: 23 sie 2022, o 17:48
autor: owczar
Myślę, że te naklejki są właśnie po regulacji i ktoś dał dupy przy ich korekcie.
Jaka instalacja? Prins i keihiny?

Re: [3UZ-FE] Luz zaworowy

: 23 sie 2022, o 20:10
autor: Slawoj007
Dokladnie taka instalacja. Teraz ja chcę to wyregulować ale koszty będą nie małe, pewnie wszystkie pastylki do wymiany.

Re: [3UZ-FE] Luz zaworowy

: 14 maja 2023, o 11:00
autor: Tomaszekww
Cześć i jak się zakończyła przygoda z płytkami? Właśnie jestem w trakcie poszukiwań GS430 mk2 i jeden egzemplarz, który mi wpadł w oko ma 330k nalotu, z czego 60k na gazie, o rozrządzie nic nie wiadomo, więc jak się brać za rozrząd, to od razu za luzy również, tylko nie wiem, kto mi to w centralnej Polsce ogarnie

Re: [3UZ-FE] Luz zaworowy

: 16 sty 2024, o 21:58
autor: Slawoj007
Cześć, trochę czasu minęło ale ogarnąłem zawory, sprawa wygląda tak; Szwab który kiedyś regulował zawory zamiast wymienić pastylki szlifował szklanki od dołu. Ja wymieniłem 22 pastylki pozostałe udało się pozamieniać i teraz każdy zawór mieści się w tolerancji, silnik pracuje o wiele ciszej. Oczywiście od razu wjechał nowy rozrząd, części zamawiałem na amayama bo w serwisie za jedną pastylkę chcieli 50zl, a ja płaciłem po 4 euro, w sumie wyszło taniej i mam pewność że części są orginalne, pozdrawiam.