Re: IS200 + swap, a modyfikacje IS300?
: 12 sty 2016, o 13:56
Może czas wymienić amortyzatory ?
Forum użytkowników samochodów marki Lexus
http://lexus-forum.pl/
A czy startując na prostej, bez skręcania kół, w czymkolwiek pomogą mi nowe amortyzatory ?dead_beat pisze:Może czas wymienić amortyzatory ?
Nawierzchnia jest płaska - normalny równy asfaltendrju1 pisze:oczywiście. Zwłaszcza jeśli nawierzchnia nie jest gładka, a koła buksują.
Dobrze wiedzieć Zastanawiam się czy nie spiąć go po prostu na sztywno na beton i rzucić na przeokrutną glebę ! Wtedy już bym się nie martwił amorkamibrat_z pisze:Podczas poślizgu kół poruszają się one nie tylko wokół własnej osi ale także w górę i w dół siłami pochodzącymi od sprężyny i zawieszenia... wybite amorki również maja wpływ na przyczepność podczas gwałtownego ruszania:) nie tłumią tego ruchu w płaszczyźnie pionowej;)
Dobre pytanie ...Dawid0ss pisze:A czy startując na prostej, bez skręcania kół, w czymkolwiek pomogą mi nowe amortyzatory ?
IS do najlżejszych nie należy jak na lata w których powstawał chociaż bidy nie ma no i jest R6 które usprawiedliwia masę... a co do braku możliwości sparwnego ruszania Twoim autem to może być mnóstwo powodów chociaż tak naprawdę 300Nm dupki nie urywa więc może być do poprawy:Dawid0ss pisze: Są opinie, że IS200 to ciężkie auto, a ja się z nią nie zgodzę. U siebie mam 300 Nm i są naprawdę duże problemy z trakcją na niższych biegach.
Pzdr
Tak naprawdę każdy posługuje się liczbami a prawda jest taka że inaczej jedzie 500nm z diesla a inaczej z R6 T a jeszcze inaczej z V8ki więc nie wiem o którym modelu bmw mówisz ale utrzymanie trakcji przy 500NM nie jest takie proste bez auta przystosowanego całościowo... Więc jeżeli BMW miało 500Nm i elektroniczne ucinanie jajek połączone ze sportowym charakterem modelu np: Mki to ruszy normalnie ale ... przy braku systemów i próbie walnięcia max do przodu 500Nm to dla zwykłego kierownika temat nie do przeskoczenia jeżeli chodzi o szybkość ruszania.dead_beat pisze: No to jest coś nie tak, bo np auta BMW mają ponad 500Nm w serii i żadnych problemów z trakcją. To są własnie zalety tuningu
taka ciekawostka, że BMW E60 waży tyle co IS300
Ty no już sobie jaja robię, bo tutaj to by tylko obniżali i usztywnialiledziu pisze:Dobre pytanie ...Dawid0ss pisze:A czy startując na prostej, bez skręcania kół, w czymkolwiek pomogą mi nowe amortyzatory ?