Strona 35 z 36
Re: LS mkIV (USF40 / USF41) - Pytania o auto z ogloszenia
: 29 sty 2023, o 17:40
autor: lukasz888
Dzięki bardzo za info Kolego @Kaloteck To by też wyjaśniało, że nie wrzucił na otomoto gdzie trzeba VIN podać. Czy jest może właściciel tego auta z Radomia?
https://www.otomoto.pl/oferta/lexus-ls- ... F4ZCw.html - obecny właściciel też ma go bardzo krótko. Zdjęcia środka są "pożyczone" z innego ogłoszenia na otomoto - >
https://www.otomoto.pl/oferta/lexus-ls- ... FbUj6.html
Re: LS mkIV (USF40 / USF41) - Pytania o auto z ogloszenia
: 29 sty 2023, o 18:06
autor: ledziu
Co do podawania vinu vs "miłośnicy marki" to można grubo się przejechać więc Vin ok.ale przez telefon.
Reszta to sprawdzanie i szukanie a biorąc pod uwagę koszty ewentualnych napraw Ls mk4 to zaczynał bym od najdroższych opcji a nie od najtańszych.
Re: LS mkIV (USF40 / USF41) - Pytania o auto z ogloszenia
: 29 sty 2023, o 18:51
autor: Kaloteck
Re: LS mkIV (USF40 / USF41) - Pytania o auto z ogloszenia
: 4 lut 2023, o 23:51
autor: whero
i jak to dalej wygląda z doświadczenia właścicieli po latach? przed/po 2011 robi dużą różnicę ? (ceny by chyba na to wskazywały mocno - czy ludzie zwracają aż tak bardzo uwagę na różnicę w elektronice wnętrza?)
Re: LS mkIV (USF40 / USF41) - Pytania o auto z ogloszenia
: 5 lut 2023, o 22:08
autor: simoneus
Po lifcie czyli 2010+ masz lepsze multimedia, hamulce brembo 6-tłoczkowe, lepszą baterię, no i z wyglądu lepszy.
Re: LS mkIV (USF40 / USF41) - Pytania o auto z ogloszenia
: 7 lut 2023, o 14:06
autor: Kaloteck
...
Re: LS mkIV (USF40 / USF41) - Pytania o auto z ogloszenia
: 7 lut 2023, o 14:11
autor: Kaloteck
Prawdziwy lift był dopiero w 2012 i dopiero wtedy można powiedzieć, że się zrobił "z wyglądu lepszy".
No i mnóstwo zmian w środku. Wszystko inne. Pamiętam jak ktoś wrzucał na amerykańskim forum kiedyś jakiś taki wewnętrzny techniczny dokument serwisowy... W samej tylko desce rozdzielczej było 30 czy 40 nowych materiałów wygłuszających, elementów czasem tak małych jak kilka cm, gdzieś tam poupychanych, a jednak robiły różnicę...
To samo w podłodze itp. nie żeby wcześniej tego nie było, ale dodatków się uzbierało tyle, że to jakby nowy samochód.
Natomiast w 2009 niby owszem był pierwszy lift, ale różnic było baaaaardzo mało w stosunku do 2007.
Swoją drogą 2 lata po rozpoczęciu produkcji pierwsze zmiany robić, hehe
Re: LS mkIV (USF40 / USF41) - Pytania o auto z ogloszenia
: 8 lut 2023, o 21:03
autor: simoneus
ok.. jeżeli o to chodzi to racja. Ja szukałem właśnie rocznika 2010-2012, bo te kanciaste kształty zupełnie mi się nie podobają. W środku oczywiście lift po 2012 jest nowocześniejszy to bez dwóch zdań, ale z zewnątrz już jest nijaki, taki mix wszystkiego, zatracił swoją oryginalna linię według mnie. Piszę to jako zwolennik kształtów lexa z roczników 2007-2012, mam 3 lexy z tych lat i ciągle cieszą oko. Ponadczasowa linia.
Kaloteck
Prawdziwy lift był dopiero w 2012 i dopiero wtedy można powiedzieć, że się zrobił "z wyglądu lepszy".
No i mnóstwo zmian w środku. Wszystko inne. Pamiętam jak ktoś wrzucał na amerykańskim forum kiedyś jakiś taki wewnętrzny techniczny dokument serwisowy... W samej tylko desce rozdzielczej było 30 czy 40 nowych materiałów wygłuszających, elementów czasem tak małych jak kilka cm, gdzieś tam poupychanych, a jednak robiły różnicę...
To samo w podłodze itp. nie żeby wcześniej tego nie było, ale dodatków się uzbierało tyle, że to jakby nowy samochód.
Natomiast w 2009 niby owszem był pierwszy lift, ale różnic było baaaaardzo mało w stosunku do 2007.
Swoją drogą 2 lata po rozpoczęciu produkcji pierwsze zmiany robić, hehe
Re: LS mkIV (USF40 / USF41) - Pytania o auto z ogloszenia
: 20 lut 2023, o 14:53
autor: whero
simoneus pisze: ↑5 lut 2023, o 22:08
Po lifcie czyli 2010+ masz lepsze multimedia, hamulce brembo 6-tłoczkowe, lepszą baterię, no i z wyglądu lepszy.
doprecyzuję lekko wypowiedź bo sam się o to odbijam szukając - brembo było tylko na Europę (stany dostały je tylko w 460 sport)
Re: LS mkIV (USF40 / USF41) - Pytania o auto z ogloszenia
: 20 lut 2023, o 15:37
autor: Kaloteck
Stany dostały też chyba inne nastawy zawieszenia, tzn. bardziej miękkie i bujające się.