Re: [LS430] Spalanie LPG
: 25 maja 2015, o 13:56
Chodziło chyba o różnicę między spokojną, a dynamiczną jazdą. Czyli jakieś 3 litry gazu na 100km więcej.
Oficjalnie u zachdnich sąsiadów Ale mercem tam jeszcze nie byłem; ) Poza zabudowanym na znanych mi dobrze odcinkach to wszędzie...Dawid0ss pisze:Gdzie Wy jeździcie te 2xx, bo ja nie pamiętam, kiedy ostatnio jechałem więcej niż 160maniek_ls400 pisze:5PLN/100km za przyjemność mocnego wciskania w fotel i obserwowania jak strzałka leci poza 2xx to nic
Dokladnie ! 5PLN więcej za fun na 100tkę..owczar pisze:Chodziło chyba o różnicę między spokojną, a dynamiczną jazdą. Czyli jakieś 3 litry gazu na 100km więcej.
Myślę o Tesli Może za 2 lata będę bliżej tematu.adamsky73 pisze:Coś Ci się cyferki pomyliły. W tej cenie którą napisałeś to tylko Teslamaniek_ls400 pisze:I właśnie po to kupuje się auto z dużym motorem ! 5PLN/100km za przyjemność mocnego wciskania w fotel i obserwowania jak strzałka leci poza 2xx to nic
To jest po prostu żałosne.maniek_ls400 pisze: Oficjalnie u zachdnich sąsiadów Ale mercem tam jeszcze nie byłem; ) Poza zabudowanym na znanych mi dobrze odcinkach to wszędzie...
niestety jest różnica w jakości LPG na rożnych stacjach , ma się to tez do przebiegów na zbiorniku , na gazie od naszych zachodnich sąsiadów potrafię zrobić 40-50 km więcej na jednym zbiorniku , a co do Polskich stacji to jest różnica około 30 km przy jednakowej jednostajnej jeździe, w tej chwili staram się tankować na jednej stacji do której mam zaufanie mimo tego że nie jest to jakaś wielka sieć stacji paliw.TEFON pisze:Potwierdzam słowa Pana Dawid0ss
Gdzie wy latacie ponad 200?? Ja w przeciągu ostatniego miesiąca przeleciałem 3 razy trasę Katowice - Poznań. 3 Razy przez Ostrów Wielkopolski bo bliżej i wcale nie dłużej niż A2 czy A4 a krócej. Znam już tą drogę prawie na pamięć, wiem gdzie radary są i gdzie mogą stać i tylko podczas wyprzedzania dobijam do 160-170 a potem tempomat i znowu 130-140km/h. A poza tym cały czas ograniczenia 70 / 50 i trzeba zwalniać do 70 czy 90. Podczas podróży w piątek K-ce - Poznań (ruch jak cholera) 5 godzin spalanie 13,5l LPG/100km (LPG Statoil) - 300km w sumie.
Niedziela po południu 300km w sumie (LPG Shell) - 14l/100km.
Jednak Bardzo ważna rzecz!!! Na gazie ze Statoil podczas Kickdown komputer nie wydala i przełącza na PB przy jakichś tam obrotach (podczas maksymalnego wykorzystania silnika), natomiast na LPG Shell nie ma tego problemu!!! Czyżby jednak była różnica gazu nie tylko w cenie?? (Statoil 1,86zł, Shell 2,00zł)
Masz źle dobraną/wystrojona instalację, w dodatku nie wiemy czy obie próby były wykonane na pełnym zbiorniku, poza tym nie jest to kwestia "komputera"TEFON pisze: Jednak Bardzo ważna rzecz!!! Na gazie ze Statoil podczas Kickdown komputer nie wydala i przełącza na PB przy jakichś tam obrotach (podczas maksymalnego wykorzystania silnika), natomiast na LPG Shell nie ma tego problemu!!! Czyżby jednak była różnica gazu nie tylko w cenie?? (Statoil 1,86zł, Shell 2,00zł)
Szczerze to nie wiem jak Wy to robicie ale jakość lpg jest bdb w PL, i według mnie nie ma szczególnych różnic pomiędzy stacjami.kupiec1985 pisze: niestety jest różnica w jakości LPG na rożnych stacjach , ma się to tez do przebiegów na zbiorniku , na gazie od naszych zachodnich sąsiadów potrafię zrobić 40-50 km więcej na jednym zbiorniku , a co do Polskich stacji to jest różnica około 30 km przy jednakowej jednostajnej jeździe, w tej chwili staram się tankować na jednej stacji do której mam zaufanie mimo tego że nie jest to jakaś wielka sieć stacji paliw.