Gdybym znalazł OEM w ładnym stanie i cenie to pewnie bym się zdecydował, ale nie zależało mi na ogumieniu mieszanym. Jeżeli teraz mam bodaj opony 195 to 225 i tak będzie sporą zmianą.sikor44 pisze:Co tam za koło masz na oku? Nie lepiej jednak rozejrzeć się za czymś w wymiarze OEM (z szerszym tyłem)?
Felgi już zamówione, Mille Miglia mm1009m black. Jako, że auto i szyby też mam czarne to mysle, że będzie wyglądało dobrze.
A stosowałeś przy tej szerokości dystanse na tył?Wezu40 pisze:oryginalnie moj is 250 elite tez byl na kolach 16 od dwoch lat stoi na 18 (zona jak kupowala nx dostala 2 komplet koł wiec jeden komplet adoptowalem do mojego is) i cały czas jezdze na 225/40 r18 jezdzi sie ok natomiast jest dosc twardo gdybym mial kupowac felgi poszedl bym w strone 17 wiekszy komfort...co do et to is ma 45 a nx 35 i to sprawia ze kola przy 225 sie prawie licuja z blotnikiem (kolo 1cm brakuje)
co do 16 to byly w 250 w nizszych wersjach i w 300h , 200t chyba bylo juz w podstawie na 17