IS200 + swap, a modyfikacje IS300?
-
- Lex Master
- Posty: 2511
- Rejestracja: 23 sie 2011, o 22:41
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Pol
- Kontakt:
Re: IS200 + swap, a modyfikacje IS300?
Panowie porównanie automat vs manual jest kwestią gustu i przeznaczenia auta...
Automatem zrobiłem około 50tyś.km. nie jest to dużo ale zawsze można coś stwierdzić
Na tą chwilę uwielbiam manual ale już częściej myślę że do spokojnej jazdy zacznę tolerować automat a do szybkiej jazdy/truszku zwariowanej zostanie manual.
Ogólnie 3uz i pozostawienie ori automatu upraszcza swap-a
Automatem zrobiłem około 50tyś.km. nie jest to dużo ale zawsze można coś stwierdzić
Na tą chwilę uwielbiam manual ale już częściej myślę że do spokojnej jazdy zacznę tolerować automat a do szybkiej jazdy/truszku zwariowanej zostanie manual.
Ogólnie 3uz i pozostawienie ori automatu upraszcza swap-a
- KamKraw
- Lex user
- Posty: 81
- Rejestracja: 21 sty 2014, o 13:40
- Model Lexusa: IS 200
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: IS200 + swap, a modyfikacje IS300?
Panowie przestańcie kombinować, pakujcie pod maski V12 i w drogę
https://www.youtube.com/watch?v=6bg2p8dK3jY
https://www.youtube.com/watch?v=6bg2p8dK3jY
-
- Nowy lex user
- Posty: 6
- Rejestracja: 5 wrz 2015, o 14:38
- Model Lexusa: IS300
- Skąd:: Grudziądz
- Kontakt:
Re: IS200 + swap, a modyfikacje IS300?
Stwierdziłem, że IS200 i swap to nie jest zabawa dla kogoś kto traktuje Lexa jako auto do jazdy na co dzień. Teoretycznie wiadomo co i jak zrobić, ale szperając w internecie widziałem, że nie jedna osoba miała różne nieprzewidziane problemy. Ja niestety nie mogę sobie pozwolić na zostanie bez auta na parę dni, a co dopiero tydzień albo dłużej. Tym bardziej, że nie mam nikogo zaufanego kto podjąłby się takiego zadania. No i jednak seria jest mało awaryjna, a po swapie może być różnie...
Ostatecznie kupiłem IS300 w automacie i powoli przymierzam się do konwersji na manuala.
Ostatecznie kupiłem IS300 w automacie i powoli przymierzam się do konwersji na manuala.
- Dawid0ss
- Lex Master
- Posty: 1778
- Rejestracja: 14 sty 2013, o 12:46
- Model Lexusa: Lexus GS450h mk3
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: IS200 + swap, a modyfikacje IS300?
Super sprawa A wracając na ziemię, z taką mocą pod maską IS200 byłoby już ciężko dynamicznie ruszyć z miejsca bez dociążenia tyłu. Są opinie, że IS200 to ciężkie auto, a ja się z nią nie zgodzę. U siebie mam 300 Nm i są naprawdę duże problemy z trakcją na niższych biegach.KamKraw pisze:Panowie przestańcie kombinować, pakujcie pod maski V12 i w drogę
https://www.youtube.com/watch?v=6bg2p8dK3jY
Ze sprężarką można jeszcze stopniować doładowanie na każdym biegu, natomiast przy mocnym ssącym silniku już nie, więc wg mnie fajnie by to brzmiało, ale do jazdy już nie bardzo. No chyba, że komuś tylko zależy na poślizgu
Pzdr
- dead_beat
- Lex Driver
- Posty: 590
- Rejestracja: 20 lut 2012, o 16:41
- Model Lexusa: Stilo 2.4Abarth temporary
- Skąd:: WWL
- Lokalizacja: Starowola
- Kontakt:
Re: IS200 + swap, a modyfikacje IS300?
No to jest coś nie tak, bo np auta BMW mają ponad 500Nm w serii i żadnych problemów z trakcją. To są własnie zalety tuninguDawid0ss pisze: [...]
Super sprawa A wracając na ziemię, z taką mocą pod maską IS200 byłoby już ciężko dynamicznie ruszyć z miejsca bez dociążenia tyłu. Są opinie, że IS200 to ciężkie auto, a ja się z nią nie zgodzę. U siebie mam 300 Nm i są naprawdę duże problemy z trakcją na niższych biegach.
Ze sprężarką można jeszcze stopniować doładowanie na każdym biegu, natomiast przy mocnym ssącym silniku już nie, więc wg mnie fajnie by to brzmiało, ale do jazdy już nie bardzo. No chyba, że komuś tylko zależy na poślizgu
Pzdr
taka ciekawostka, że BMW E60 waży tyle co IS300
Dlatego też o tym myślę.ledziu pisze: Ogólnie 3uz i pozostawienie ori automatu upraszcza swap-a
Plan na IS430, żeby mieć chociaż te prawie 300km w nie tak wielkim aucie jakim dla mnie jest GS.
alternatywą MOCNĄ jest płot C32, (płot = Mercedes, bo trzeba go przemalować co roku), ale auto seryjne, które ma jeździć i dysponuje 354km.
Jednak...
teraz jeżdżę śmiesznym Fiatem, ze śmieszną (opinie przed zakupem) skrzynią Salespeed (półautomat z łopatkami) i stwierdzam, że na miasto to dużo lepsze rozwiązanie niż automat IS300.
IS300 nie pozwalał na wiele manewrów...
bo trzeba było pamiętać, żeby przełączyć się najpierw na manual a później pamiętać o tym, że znów musisz się przełączyć, tu wcale o tym nie myślę.
Ogień i lecisz dalej.
Zastanawiam się co zrobić w przypadku skrzyni z GS430 mkII, żeby móc zmieniać biegi jak w tym Fiaciku.
Ostatnio zmieniony 12 sty 2016, o 12:17 przez dead_beat, łącznie zmieniany 1 raz.
- Dawid0ss
- Lex Master
- Posty: 1778
- Rejestracja: 14 sty 2013, o 12:46
- Model Lexusa: Lexus GS450h mk3
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: IS200 + swap, a modyfikacje IS300?
Potrzebny dużo szerszy kapeć po prostudead_beat pisze:No to jest coś nie tak, bo np auta BMW mają ponad 500Nm w serii i żadnych problemów z trakcją. To są własnie zalety tuningu
- dead_beat
- Lex Driver
- Posty: 590
- Rejestracja: 20 lut 2012, o 16:41
- Model Lexusa: Stilo 2.4Abarth temporary
- Skąd:: WWL
- Lokalizacja: Starowola
- Kontakt:
Re: IS200 + swap, a modyfikacje IS300?
A wg mnie to kwestia zawieszenia(rozkład masy).Dawid0ss pisze:Potrzebny dużo szerszy kapeć po prostudead_beat pisze:No to jest coś nie tak, bo np auta BMW mają ponad 500Nm w serii i żadnych problemów z trakcją. To są własnie zalety tuningu
Prosty przykład, moim IS300 na gwincie jeździło się lepiej/bezpieczniej i dynamiczniej bez żadnych systemów niż innymi na serii czy amory + sprężyny żeby było niżej.
Kiedyś do IS200 założyłem kapcie 235 szerokości, latał bokiem nawet kiedy nie chciałem i wydaje mi się, że on był za lekki dla tych opon./zawieszenie
-
- Moderator
- Posty: 3805
- Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
- Model Lexusa: Lexus
- Skąd:: Polska
- Kontakt:
Re: IS200 + swap, a modyfikacje IS300?
Jaki rozkład masy ma IS w serii?
- endrju1
- Lex Master
- Posty: 1019
- Rejestracja: 13 lut 2015, o 17:11
- Model Lexusa: is200
- Skąd:: LLB
- Kontakt:
Re: IS200 + swap, a modyfikacje IS300?
is200 ma 52,8/47,2%, is300 podobnie.
choć na innej stronie podają 51/49 dla is200 i 52,5/47,5% dla is300
choć na innej stronie podają 51/49 dla is200 i 52,5/47,5% dla is300
- Dawid0ss
- Lex Master
- Posty: 1778
- Rejestracja: 14 sty 2013, o 12:46
- Model Lexusa: Lexus GS450h mk3
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: IS200 + swap, a modyfikacje IS300?
Książki jedno, realia drugie. W IS200 dupa jest lekka fest. Wystarczy, że posadzę kogoś z tyłu na kanapie i nagle klei aż miło Z jaką prędkością bym nie wchodził w zakręt, w tym aucie nigdy nie miałem problemów z podsterownością. Przy równej prędkości, bez przyśpieszania, to tył ma tendencje do uciekania, dlatego jakoś nie wierzę w ten podział 53/47. Chyba najwyższy czas mu puścić aku do bagażnikaendrju1 pisze:is200 ma 52,8/47,2%, is300 podobnie.
choć na innej stronie podają 51/49 dla is200 i 52,5/47,5% dla is300
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości